Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رخصی از پرداخت ۱۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن در قالب وام‌های قرض الحسنه مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محسن رخصی صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شرایط سخت کنونی برای مستاجرین از تأمین ودیعه و اجاره مسکن برای مددجویان خبر داد و اظهار داشت: به این منظور کمیته امداد به خانوارهای مستأجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار خانواده مستأجر بدون مسکن داریم، افزود: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن در قالب وام‌های قرض الحسنه با هم افزایی صندوق امداد ولایت و بازپرداخت طولانی مدت برای مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری در نظر گرفته شده است.

رخصی گفت: سهم هر شهرستان نیز مشخص شده است که برای مرکز استان ۳۰ میلیون تومان و برای شهرستان‌ها ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: همچنین ۲ میلیارد تومان کمک هزینه اجاره مسکن نیز به صورت بلاعوض برای خانوارهای مستأجر تحت حمایت در استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که استان کرمانشاه همواره در رتبه‌های نخست بیکاری در کشور قرار دارد سال گذشته در بحث اشتغال ۵ هزار و پانصد و نود طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد تومان اجرا شد که سقف وام پرداختی به این منظور ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

طرح حمایت از کارفرمایان کمیته امداد

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد طرح دیگری تحت عنوان کارفرمایی نیز در دست اجرا دارد که بر اساس این طرح هر کارفرماییی که یک نفر مددجو کمیته امداد را به کارگیری کند می‌تواند ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند و یا اینکه کمیته امداد حق بیمه آن فرد را به مدت ۳ سال پرداخت می‌کند.

رخصی بیان داشت: در مناطق محروم و مرزی کارفرمایان می‌توانند از هر دو مشوق به طور همزمان استفاده کنند.

با اشاره به کسب رتبه برتر استان کرمانشاه در سال ۹۸ در بحث اشتغالزایی کشور افزود: در خصوص اشتغال هیچ محدودیتی نداریم و امسال برای ۶ هزار طرح اشتغالزایی هدفگذاری شده است.

۱۵۰۰ حامی جدید برای یتیمان کرمانشاهی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از جذب یک هزار و ۵۰۰ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و بیان داشت: در پایان سال ۹۷ حدود ۲۰ هزار نفر حامی داشتیم که به لطف خدا و حمایت مردم خیر استان در پایان سال ۹۸ به بیش از ۳۳ هزار حامی رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ هزار و پانصد فرزند یتیم و محسنین در استان حمایت می‌شوند، گفت: تلاش داریم تا پایان سال تعداد حامیان ایتام و محسنین استان را به ۵۰ هزار حامی برسانیم.

رخصی در بخش دیگری از سخنانش از خدمات ارائه شده به مددجویان همزمان با شروع بیماری کرونا سخن گفت و افزود: در راستای لبیک به مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش همدلی و مواسات همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۱۸ آشپزخانه جهت پخت غذا برای خانواده‌های تحت پوشش کار خود را آغاز کرده که این میزان در پایان ماه مبارک به ۵۰ آشپزخانه نیز رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همچنین با کمک خیران نیک اندیش ۷۰ هزار بسته حمایتی به ارزش ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز در طول ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان توزیع شد.

رخصی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۱۷ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

وی از آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات همزمان با عید قربان خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم که با کمک نیکوکاران به طور جدی در این مرحله که از عید قربان تا غدیر و همچنین در طول ماه محرم و صفر ادامه دارد، شرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گزارشی از تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق امداد ولایت ارائه داد و افزود: در سال گذشته ۶ هزار و ۶۸۱ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف مسکن، وام کارگشایی و… با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

رخصی خاطرنشان کرد: ۳ هزار و  چهارصدو شصت و یک فقره وام نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با هم افزایی بانک مهر پرداخت شد.

وی از افتتاح ۲۹۲ طرح احداث مسکن برای مددجویان توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته تیز ۲۵۰ مورد تعمیرات با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان انجام شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اعتباری بالغ استان کرمانشاه نظر گرفته شد میلیارد تومان میلیون تومان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز