Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتفلیکس در سینمایی جدید خود یک کتاب منتشر نشده را تبدیل به فیلم می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از هالیوود ریپورتر، سم اسماعیل خالق آقای روبات فیلمی را با بازی دنزل واشنگتن و جولیا رابرت بر اساس کتابی می‌سازد. آخرین باری که این دو بازیگر در کنار هم به ایفای نقش پرداختند به فیلم پرونده پلیکان محصول سال 1993 برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دفاتر پخش» با اکران فیلم‌های خارجی کسب‌وکار جدید راه‌ انداختند!چشم سینماداران آمریکا به پرده ماند

این فیلم بر اساس کتابی به نام «دنیا را پشت سرت رها کن» نوشته رُمن آلام ساخته می‌شود. نکته جالب این است که این کتاب هنوز منتشر نشده است اما کارگردان فیلم قول ساخت فیلم را بر اساس این کتاب که اطلاعاتی از آن دارد داده است. رمان پاییز امسال توسط انتشارات هارپر کالینز منتشر می‌شود.

داستان این کتاب درباره زن و شوهری است که به همراه پسر و دختر جوان خود به جزیره‌ای برای تعطیلات سفر می‌کنند که در ادامه برای آنان اتفاقاتی رخ می‌دهد.

چندین فیلم و سریال برای فروش بین vodها به مزایده گذاشته شدند که در این میان هم فیلم مورد اشاره و هم فیلم رهایی با بازی ویل اسمیت و فیلم 3 هزار سال اشتیاق از جورج میلر وجود دارد. در این مزایده نتفلیکس برای این فیلم پیروز شد در حالی که پیشنهاد اپل برای فیلم رهایی 100 میلیون دلار بود.

اسماعیل این فیلم را به همراه شریک خود چد همیلتون می‌سازد و رابرتز و واشنگتن در این پروژه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما بیشتر بخوانید... سینماهای اسپانیا دوباره بسته شد «بلادشات» و «دولیتل» جای «تنت» نولان را در بازگشایی سینمای چین گرفتند دست ناکارآمد دولت متهم‌تر از دست نفوذی‌های فرهنگ است/ سینمای ما بدون پشتوانه فکری، بی‌‌جهان شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سینماهای اسپانیا دوباره بسته شد «بلادشات» و «دولیتل» جای «تنت» نولان را در بازگشایی سینمای چین گرفتند دست ناکارآمد دولت متهم‌تر از دست نفوذی‌های فرهنگ است/ سینمای ما بدون پشتوانه فکری، بی‌‌جهان شده است واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خودروهای «دی‌کاپریو» و «برد پیت» در «روزی روزگاری در هالیوود» به مزایده گذاشته می‌شود ۲ نماهنگ|"جواد الاوصیاء" ۳ پوستر| شهادت امام جواد(ع)+عکس ۴ توزیع «سه دقیقه در قیامت» در لبنان/ عالم پس از مرگ به روایت یک جانباز ۵ مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به دیدار جمشید هاشم‌پور رفت ۶ فرصتی برای شنیدن صدای شعر انقلاب/معرفی آثار شاعران فارسی‌زبان در دانشگاه‌های هند ۷ پشت پرده شائبه‌های کرونایی شدن داور "عصر جدید"/ احسان علیخانی و همراهانش چه زمانی به ضبط برمی‌گردند؟ + عکس ۸ اشعار ویژه شهادت امام جواد (ع) مهمترین اخبار فرهنگی کاغذ مازندران در‌ آستانه ورود به بورس/ می‌توانیم کل کاغذ روزنامه کشور را تأمین کنیم فرصتی برای شنیدن صدای شعر انقلاب/معرفی آثار شاعران فارسی‌زبان در دانشگاه‌های هند امام جواد(ع) و آماده‌سازی شیعیان برای عصر غیبت/ روش ابن‌الرضا(ع) در برخورد با اهل‌غلوّ تدوین سند ملی هنرهای تجسمی؛ بیداری دولت از خواب تابستانی! مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز امروز؛ آخرین مهلت بازگشت ارز صادراتی/ صادرکنندگان متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند حمله هوایی نیروهای آمریکایی علیه طالبان/ آیا توافقنامه قطر نقض شده است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما هالیوود سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه بیداری ملت های آزاده جهان به واسطه چراغی است که امام راحل با انقلاب اسلامی افروختند، گفت: مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن خواهد ماند.

اسدالله عباسی امروز، یازدهم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، انقلاب امام را موجب بیداری ملت‌های جهان دانست و اظهار کرد: هم اینک شاهد روشن شدن افکار عمومی مردم جهان نسبت به استکبار هستیم و هر سال نیز بیشتر می‌شود .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن می‌ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر می‌شود، تصریح کرد: استکبار جهانی با غول‌های رسانه‌ای خود مترصد سانسور جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی است، اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایت‌ها برملا می‌شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایت‌ها هستیم.

وی به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد نیز اشاره و بیان کرد: امسال کاروان‌های پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر امام می‌شوند که کاروان پیاده‌روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خردادماه حرکت خود را از رشت آغاز می‌کنند.

عباسی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته‌های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچک‌ترین مشکلی عازم مرقد مطهر شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار فرهنگی می‌توانند با آرمان‌های امام راحل بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری