Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:07:34 GMT

گیسوم با بازی پگاه آهنگرانی در انتظار نمایش

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۰۹۹

گیسوم با بازی پگاه آهنگرانی در انتظار نمایش

فیلم سینمایی «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی در انتظار دریافت پروانه نمایش قرار دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی عنوان فیلمی سینمایی است که فیلمبرداری آن سال گذشته در تهران و شمال کشور انجام شده و هم‌اکنون با اتمام کامل مراحل فنی در نوبت دریافت پروانه نمایش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با صدور پروانه نمایش، این فیلم در اولین فرصت در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهد رفت.

پگاه آهنگرانی، رضا داوودنژاد، مارال بنی‌آدم، حسین صوفیان، شبنم گودرزی، سلمان فرخنده و شاهرخ فروتنیان گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی پشت دوربین «گیسوم» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس: مونا یزدانی، طراح چهره‌پردازی: کامران خلج، صدابردار: حسین بشاش، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، تدوین: مهدی سعدی، موسیقی: صبا علیزاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: منصور میرشکاری، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، جانشین تولید: مهدی بحری، مدیران تدارکات: زنده‌یاد ابراهیم شیروانی، عبدالرضا بهرامی، دستیار فیلمبرداری: احمد گودرزی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، محصول شرکت سینمایی فدک فیلم.

کد خبر 434867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گیسوم پگاه آهنگرانی سینما فیلم سینمایی سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»