Web Analytics Made Easy - Statcounter

عماد میرجوان مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تا حالا به پرسپولیس گل نزده‌ام ولی امیدوارم دروازه این تیم را باز کنم. - اخبار ورزشی -

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت فعلی تیمش گفت: شرایط فنی تیم ما خوب است و از ابتدای لیگ امسال نتایج خوبی گرفتیم، بعد از شروع مجدد بازی‌ها هم سه مسابقه اجام دادیم که در دو بازی بیرون از خانه به تساوی رسیدیم و یک بازی هم در خانه داشتیم که بازنده از زمین بیرون آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مشکلی از بابت مسائل فی نداریم و بحث مهم به مشکلات مالی برمی‌گردد که آزاردهنده شده است.

وی در خصوص اینکه بازیکنان نفت مسجدسلیمان چک مسولان این باشگاه را پس دادند، تاکید کرد: قبل از اینکه به ما چک بدهند چند بازیکن ما با مسئولان باشگاه صحبت کردند و به آنها گفته بودند که بچه‌ها شرایط سختی دارند. قرار بود بابت 20 درصد از قراردادهای‌مان به ما چک ده روزه یا دو هفته‌ای بدهند ولی در نهایت یک چک 12 درصدی دادند که تاریخ وصول آن برای 28 مردادماه است. همین الان که بازی‌ها ادامه دارد ما هنوز پول‌مان را نگرفتیم، چطور امکان دارد در آن زمان که شاید لیگ هم به پایان برسد به حق و حقوق‌مان برسیم؟ ما هم با این وضعیت در نهایت تصمیم گرفتیم که چک‌ها را به باشگاه برگردانیم.

میرجوان افزود: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با پرسپولیس است و دوست نداریم این مسائل در عملکرد ما برابر پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد ولی قطعا بعد از این بازی با بچه‌ها صحبت خواهیم کرد تا یک تصمیم خوب بگیریم. ما هیچ‌چیز برای تیم کم نگذاشتیم و اینکه حق و حقوق خودمان را می‌خواهیم چیز زیادی نیست.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی سختی با پرسپولیس دارند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم پرقدرتی است و می‌خواهد در زمین ما هم به برد برسد تا هم به قهرمانی دست پیدا کند و هم امتیازهایش را بیشتر کند. با این حال ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و دنبل کسب یک نتیجه خوب هستیم.

بهترین گلزن نفت مسجدسلیمان در خصوص احتمال گل زدن به پرسپولیس گفت: در بازی‌های دوستانه به پرسپولیس گل زده‌ام ولی این اتفاق در لیگ برتر رخ نداده است. امیدوارم در بازی با پرسپولیس گل بزنم و مهمتر از همه اینکه تیمم نتیجه بگیرد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان چک باشگاه را پس دادند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال نفت مسجدسلیمان بیشتر بخوانید... بازیکنان نفت مسجدسلیمان چک باشگاه را پس دادند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازیکنان نفت مسجدسلیمان چک باشگاه را پس دادند واژه های کاربردی مرتبط فوتبال نفت مسجدسلیمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونالدو رکوردی جدید به ثبت رساند/ رقابت کریس و ایموبیله تاریخی شد ۲ سری A| یوونتوس با بردی خانگی لاتزیو را از کسب اسکودتو مأیوس کرد/ صعود رونالدو به صدر جدول برترین گلزنان ۳ اورلوف: آزمون نیمی از فرصت‌های گلزنی برابر اسپارتاک را هدر داد ۴ خواجه‌وند: منابع مالی باید هنگام عقد قرارداد یا پایان همکاری پیش‌بینی شود/ با کالدرون به توافقات اولیه رسیده‌ایم ۵ موافقت AFC با درخواست چهار نماینده عربستان در لیگ قهرمانان ۶ عذرخواهی سهرابی بابت اشتباهات داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی ۷ جدایی احتمالی سامان قدوس از آمیا در موج دوم نقل‌وانتقال‌های تابستانی ۸ عاشوری: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد/ نتایج نساجی، کیفیت عملکرد فکری را نشان می‌دهد مهمترین اخبار ورزشی پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود/ برخی تیم‌ها به دنبال بهانه هستند رمضانی: نمی‌‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است/ در حق شجاعیان ظلم می‌شود سعیدی: کسب کرسی در IOC مستلزم ثبات مدیریتی است/ حق جلسه ۱۰۰ هزار تومانی، خدمات اعضای کمیسیون‌ها را جبران نمی‌کند نصیرزاده: کشتی را خوار نکنیم/ مگر درگیری تن به تن فقط در کشتی است؟ مهمترین اخبار تسنیم ربیعی: قیمت واقعی ارز کمتر از رقم موجود در بازار است/ روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین لبنان| توسعه توانمندی‌های مقاومت بعد از جنگ ۳۳ روزه که دشمنان را شوکه کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال نفت مسجدسلیمان فوتبال نفت مسجدسلیمان بازیکنان نفت مسجدسلیمان چک پرسپولیس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم