Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه سرانه ورزشی اختصاصی بانوان در استان ۳۲ صدم مترمربع است، گفت: این سرانه پاسخگوی نیاز بانوان ما نیست.

نرگس یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در پاسخ به انتقادات وارد شده به کافی نبودن زیرساخت‌های ورزشی در بخش بانوان، اظهار داشت: ساخت نه تنها یک سالن بلکه ۱۰ مجموعه ورزشی بانوان را می‌توان در استان توجیه کرد، اما با شرایط اقتصادی موجود ساخت یک مجموعه تخصصی بانوان دیگر همچون مجموعه ورزشی کوثر در توان اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیست و در صورت طراحی بسیاری از متولیان امر باید در این راستا، این اداره‌کل جهت ساخت را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با توجه به تعداد ورزشکاران و مدال‌آوران استان در بخش بانوان وضعیت زیرساخت‌های وزشی مناسب نیست، چرا که سرانه ورزشی «اختصاصی» بانوان در استان کرمانشاه ۳۲ صدم مترمربع است که پاسخگوی نیاز بانوان ما نیست، اما وجود فضاهای ورزشی مشترک شرایط استفاده بانوان از زیرساخت‌های ورزشی را ارتقا داده است البته ما بسیار خوشحال می‌شویم در هریک از شهرستان‌های استان و چند منطقه شهرستان کرمانشاه مجموعه‌های تخصصی بانوان را ایجاد کنیم، اما باید قبول کنیم شرایط اقتصادی فعلی این اجازه را به ما نمی‌دهد.

مدیر بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: وجود مجموعه تخصصی کوثر در شهرستان کرمانشاه یک شرایط ویژه را برای بانوان فراهم کرده است از طرف دیگر، در مجموعه‌های ورزشی ۱۵ خرداد و آزادی نیز از ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۴ در اختیار بانوان قرار دارد و زیرساخت‌های موجود در بخش بانوان در استان کرمانشاه کم نظیر است و در تمامی مجموعه‌های ورزشی دولتی نیز تایم مشخصی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: فعالیت خانه‌های ورزشی استان نیز به صورت یک روز در میان در بین آقایان و بانوان تقسیم می‌شود و همین مساله نیز شرایط فعالیت را در اختیار بانوان قرار می‌دهد و این در حالی است که در شهرستان‌های تابع استان نیز سالن تخصصی بانوان وجود داشته و بانوان می‌توانند با بهره‌مندی از این سالن‌ها ورزش خود را دنبال کنند؛ و نمی‌توان گفت که زیرساخت لازم برای فعالیت ورزش بانوان فراهم نیست.

وی در خصوص ورزش بانوان در شهرستان‌های تابع استان نیز، یادآور شد: ما در شهرستان‌های تابع استان نیز سالن ورزشی اختصاصی بانوان داریم، اما رشد تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در بخش بانوان و مدال‌آوری ورزشکاران شهرستانی ما در عرصه جهانی توجه به این بخش در شهرستان‌ها را بیش از پیش طلب می‌کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: ورزشکاران آقا وقت خود را صرف کرده و فاصله زیادی را برای رسیدن به فضای ورزشی خود طی می‌کنند، اما این پشتکار در بسیاری از بانوان وجود ندارد و ترجیح می‌دهند فضای ورزشی در نزدیک‌ترین دسترسی آن‌ها قرار داشته باشد، اگر بانوان ما همت به خرج داده و زمان صرف کنند متوجه خواهند شد فضای ورزشی لازم در مجموعه ورزشی همچون کوثر در اختیار آن‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی بانوان کرمانشاه ورزش استان کرمانشاه شهرستان ها بخش بانوان فضای ورزشی استان نیز اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد