Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس درباره انتشار فراخوان‌های جعلی و کلاهبرداری برخی از کافی‌نت‌ها و بنگاه‌های کاریابی برای جذب نیرو در این پالایشگاه هشدار داد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از شرکت نفت خلیج‌فارس، نرگس صداقت در این باره گفت: اطلاعیه‌هایی که غیر از درگاه روابط عمومی شرکت، روزنامه‌ها و سایر خبرگزاری‌های رسمی استانی و کشوری منتشر می‌شود، فاقد اعتبار است و شهروندان فریب افراد سودجو را نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: در مدت اخیر چند اطلاعیه منتسب به کافی‌نت‌ها و بنگاه‌های کاریابی در فضای مجازی منتشر شده که همگی کذب و با هدف سوءاستفاده مالی از متقاضیان کار انتشار یافته است.

 

صداقت از شهروندان خواست تا ضمن دقت در صحت‌سنجی اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در دام فرم‌های استخدامی جعلی گرفتار نشوند

برچسب هاشرکت پالایش ستاره خلیج فارس (پالایشگاه ستاره خلیج فارس)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت پالایش ستاره خلیج فارس پالایشگاه ستاره خلیج فارس آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال