Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: چهاردهمین همایش منطقه ای مشروطه و هفتمین همایش ملی مشروطه پژوهی ۱۴ مرداد امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور در نشست خبری چهاردهمین همایش منطقه ای مشروطه و هفتمین همایش ملی مشروطه پژوهی با بیان این که ۱۴ مرداد روز صدور فرمان مشروطه است، افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار تبریز در انقلاب مشروطه بر خود وظیفه می دانیم که هر سال به شکل های مختلف و با موضوعات متعدد این روز را گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در انقلاب مشروطه مردم خواستند که سرنوشت خود را رقم بزنند، اظهار کرد:  نقش تبریز در این انقلاب فراموش نشدنی است ولی با این وجود برخی از دستها می خواهند بگویند نقش تبریز در این انقلاب اثرگذار نبوده تا این موضوع فراموش شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: می خواهیم یاد قهرمانانی مانند ستارخان ها و باقرخان هایی که برای مشروطه زحمات بسیاری کشده اند و از جان خود گذشتند را گرامی بداریم و تا جایی که امکان داشته باشد در این وضعیت کرونایی به شکل مجازی و یا به شکل نشست های تخصصی محدود برگزار کنیم. جوانپور با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان برای این همایش افزود: تاکنون نزدیک به ۶۰ مقاله به دستمان رسیده و آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات تا ۱۰ مرداد است.

وی تحلیل محتوای استکبار در اندیشه های سیاسی، ضرورت شناخت استکبار و مبارزه با آن، شاخصه های ثابت و متغیر استکبار از دوره مشروطه تا عصر انقلاب اسلامی ایران، کارنامه ملت ایران در مبارزه با استکبار از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب با تاکید بر نقش مردم آذربایجان را از جمله محورهای علمی همایش عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: گرافیک، موشن گرافیک، مستند، عکس، نقاشی، فیلم و انیمیشن محورهای هنری همایش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

سید احمد موسوی در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی اظهارکرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر نیز با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی گفت: فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان با ظرفیت ۱۴۰۰ قطعه هم در شهرستان سراب با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد .

وی یادآور شد: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان