Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در استان همدان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره فیلم مقاومت تا ۳۰ مردادماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

امین صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در همدان اظهار کرد: آثار شرکت‌کننده در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بخش استانی، صرفاً باید بر اساس محورهای موضوعی ساخته یا نگارش شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه حضور تمام فیلمسازان و هنرمندان بسیجی، کادر و وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی (اعم از ارتش، سپاه، ناجا، ودجا و...) در این بخش آزاد است گفت: این اشخاص می‌توانند علاوه بر حضور در بخش فیلمسازان بسیجی، با رعایت مقررات اثر خود را در سایر بخش‌های جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نیز شرکت دهند. 

مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در همدان بیان کرد: هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد اما برای ثبت چندین اثر، باید تمام آثار یک به یک و به صورت مجرا در سایت جشنواره ثبت‌نام و بارگذاری شوند.

وی اضافه کرد: در بخش فیلمسازان بسیجی هیچ هنرمندی نمی‌تواند اثر یا آثار خود را برای شرکت در بخش مسابقه در بیش از یک استان ثبت‌نام کند و در صورت عدم رعایت این بند و ثبت اثر در بیش از یک استان، این آثار «کلا» از بخش فیلمسازان بسیجی در هر دو مرحله استانی و ملی کنار گذاشته خواهد شد و صاحب اثر حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.

صمدی با بیان اینکه مسئولیت حقوقی آثار بر عهده ارسال‌کننده فرم درخواست شرکت در جشنواره است یادآور شد: متقاضی حضور در جشنواره باید تهیه‌کننده یا مالک اثر باشد که با ثبت و ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره، تمام ضوابط جشنواره را پذیرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: متقاضی حضور در جشنواره باید فرم ثبت‌نام در سایت جشنواره را تکمیل کرده و با تائید مقررات جشنواره به همراه ۳ قطعه عکس صحنه، ۳ قطعه عکس پشت صحنه و یک قطعه عکس پرسنلی دیجیتال کارگردان با کیفیت خوب در وب سایت جشنواره بارگذاری کند.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در همدان تصریح کرد: اگر اثری در این جشنواره برگزیده شده و بیش از یک نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده داشته باشد، آن اثر در هر بخش فقط یک جایزه دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت مجاز است ۳ تا ۵ دقیقه از آثار شرکت‌کننده در جشنواره را در برنامه‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی به نمایش در آورد.  

صمدی یادآور شد: نسخه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، برای استفاده پژوهشگران در «بانک فیلم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نگهداری خواهد شد و حق چاپ فیلم نامه‌های رسیده به دبیرخانه، به عنوان کتاب جشنواره یا لوح دیجیتالی، با ذکر نام نویسنده، برای دبیرخانه محفوظ است.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این بخش باید فرم ثبت‌نام را در سایت جشنواره بارگذاری کنند افزود: متقاضیان آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه به سازمان بسیج هنرمندان استان (دبیرخانه استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت) تحویل دهند.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت همدان اضافه کرد: فیلمسازان می‌توانند اثر خود را در فضای مجازی بارگذاری کرده، آدرس دانلود فایل و رمز عبور آن را اعلام کنند که در این صورت اخذ تصمیم در مواردی که پیش‌بینی نشده برعهده دبیرخانه جشنواره است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم مقاومت جشنواره همدان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت جشنواره فیلم مقاومت دبیرخانه جشنواره سایت جشنواره مدیر اجرایی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت