Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی موسسه جهاد نصر و طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب به ‏دشت سیستان گفت: تا زمانی که ما به عنوان مجری طرح حضور داریم با تعامل و تفاهم با سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان پیگیر موضوع هستیم تا هر چه سریعتر مشکلات موجود در طرح حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در حالی 6 ماه از واریز حقوق کارگران طرح 46 هزار هکتاری دشت سیستان زمان می گذرد که ‏شنیده ها حاکی از آن است شرکت "آشناب" از پرداخت به موقع مطالبات این کارگران خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق درخواستی که پرسنل این شرکت با ارسال نامه ای به دستگاه قضا داشتند بیان شده که؛ پیرو دستور مجری طرح و مشاور آن در خصوص تعدیل نیروهای مشغول به کار در مدیر طرح آشناب(سامانه آبیاری داخل مزارع) که از دی ماه ۹۸ انجام پذیرفت و کاهش تدریجی نیروها تا پایان تیرماه 99 را به دنبال داشته است. متاسفانه به رغم تسویه کلی صورت وضعیت های مشاور آشناب تا پایان خرداد 99و پرداخت کلیه حقوق مالی توسط کارفرما، متاسفانه از بهمن ماه تاکنون هیچ گونه حق الزحمه ای به نیروها پرداخت نشده و کلیه نیروهای تعدیلی از شرکت تاکنون بلاتکلیف می‌باشند و حقوق پرسنل فعال تا پایان تیرماه نیز پرداخت نشده است که به رغم پیگیری هیچگونه تلاشی از سوی مجری طرح برای پیگیری حقوق پرسنل صورت نگرفته است.

قابل ذکر است که قراردادهای نیروها با کمترین رقم می باشد که با این شرایط اقتصادی و عدم پرداخت به کارفرما و پیمانکار آن دچار بحران مالی شده ایم.
 

 
 

پیگیر حقوق معوقه کارگران در طرح 46 هزار هکتاری هستیم

موسی پرویزی، مدیر روابط عمومی موسسه جهاد نصر و طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب به ‏دشت سیستان در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: به عنوان مجری طرح حدود 6 ماه ‏است که مسئولیت اجرای طرح را پذیرفته ایم و قبلا مجموعه ای دیگر از همکاران وزارت جهاد کشاورزی مسئول اجرای طرح بودند؛ هم اکنون مدیرعامل موسسه جهادنصر به عنوان مجری طرح در تعامل و هماهنگی 100 درصدی با سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان کار ‏را در دست گرفته است تا از پتانسیل های این مجموعه برای رفع مشکلات طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان  استفاده کند و طرح را  ‏تا کشت پاییزه تحویل دهد.‏

وی بیان کرد: در این بین طی هفته اخیر کارگران شرکت چکاد جنوب از معوق شدن  ‏حقوق خود گلایه داشتند که پس از بررسی های به عمل آمده توانستیم در دو روزگذشته ‏مبلغی را به حساب این شرکت واریز کنیم تا حقوق معوقه کارگران را پرداخت کنند.‏

پرویزی ادامه داد: در ادامه پیگیر وضعیت شرکت آشناب هم که با این مشکل ‏مواجه بوده، هستیم  تا نتیجه هر چه ‏سریعتر مشخص شود.‏

مدیر روابط عمومی موسسه جهاد نصر و طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب به دشت سیستان ‏گفت: در فرآیند کارهای عمرانی معمولاً بروز این مشکلات طبیعی است  اما شرکت پیمانکار ‏باید این مسائل را مدیریت و نباید اجازه به تاخیر افتادن حقوق کارگران را می داده است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ما به عنوان مجری طرح حضور داریم با تعامل و تفاهم با سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان متحدا" پیگیر موضوع هستیم تا هر چه سریعتر مشکلات موجود در طرح حل شود.
 
 به گزارش عصرهامون طی هفته گذشته نیز کارگران شرکت "چکاد جنوب" از عدم پرداخت حقوق خود گلایه داشتند که طی دو روز اخیر این مبلغ به حساب شرکت واریز شده تا حقوق کارگران را پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح ۴۶ هزار هکتاری عنوان مجری طرح جهاد کشاورزی دشت سیستان موسسه جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری با اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و با استقبال کشاورزان سطح زیر کشت این محصول امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ هکتاری به ۱۴۰ هکتار رسید.

سعید نارویی افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۳۰۰ تن گل محمدی از سطح باغات سیستان و بلوچستان برداشت شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی و سنتی گلابگیری و اسانس گیری در استان فعال است که همه ساله بخش قابل توجهی از نیاز منطقه را تامین می‌کند.
وی افزود: شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان، میرجاوه، زاهدان و خاش گل محمدی کشت شده و تولیدات آن پس از فرآوری در منطقه بصورت گلاب وگل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار