Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای ۱۳ پروژه آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه‌ها ۴۰ درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز در نشست با مسئولان اداره کل بازرسی استان بوشهر با بیان اینکه 38 شهر با جمعیت 939 هزار نفر و 624 روستا با 311 هزار نفر جمعیت از خدمات آبرسانی شرکت آبفای استان بهره‌مند هستند اظهار داشت: عمده منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در 2 استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس قرار دارد که از طریق خطوط انتقال آب طولانی وارد شبکه آبرسانی استان بوشهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منابع آب استان بوشهر افزود: 53 درصد آب شرب از طریق خط کوثر، 26 درصد از خط انتقال کازرون ، 8 درصد از 2 سایت آب شیرین‌کن بوشهر و کنگان و 13 درصد از طریق 141 حلقه چاه آب استان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه 15 سایت آب شیرین‌کن در استان بوشهر طراحی شده است خاطر نشان کرد: تاکنون 2 سایت آن در بوشهر و کنگان به ظرفیت تولید 32 هزار و 500 مترمکعب در شبانه‌روز وارد مدار تولید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تولید آب آشامیدنی از پروژه‌های آب شیرین‌کن افزایش می‌یابد تصریح کرد: با تکمیل پروژه‌های آب شیرین‌کن در دست اجراء  40 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر تامین می‌کند.

اجرای 13 پروژه آب شیرین‌‌کن دیگر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر

حمزه‌پور از اجرای 13 پروژه آب شیرین‌‌کن دیگر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومان در دست اجرا و یا در مرحله انتخاب پیمانکار است که با تکمیل آنها روزانه 117 هزار و 500 مترمکعب آب آشامیدنی تولید می‌کند.

وی پروژه‌های آب شیرین‌کن 35 هزار متر مکعب بوشهر و 28 هزار مترمکعب جم را از بزرگترین سایت‌های آب شیرین‌کن دانست و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پروژه آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر تا اوائل سال آینده و 28 هزار متر مکعب سیراف - جم  تا پایان دولت وارد مدار تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر تامین آب پایدار در نقاط شهری و روستایی استان افزود: با اجرای پروژه‌های مختلف آبرسانی از جمله نوسازی شبکه‌های آبرسانی و افزایش ظرفیت منابع آبی اکنون آب پایداری در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر تامین می‌شود.

حمزه‌پور با تاکید بر برخورد قاطع با انشعابات آب غیرمجاز خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون افزون بر 2 هزار انشعاب آب، خانه باغ و باغ وبلا در استان بوشهر با حمایت استاندار و دستگاه قضا قطع شده است.

وی با اشاره به رفع مشکل نوبت بندی آب در محلات مختلف شهر بوشهر گفت: با اجرای طرح اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی با اعتبار 74 میلیارد ریال، نوبت بندی آب در محلات جنوبی بوشهر با جمعتی افزون بر 60 هزار نفر برطرف شد.

اجرای طرح شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا ضمن ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر، 35 کیلومتر شبکه فاضلاب و 2 ایستگاه پمپاژ با اعتبار 130 میلیارد تومان اجرا شد.

نظارت دستگاه‌ها بر اجرا و برگزاری مناقصات و پروژه‌ها امری مهم و ضروری است

مدیرکل بازرسی استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه مدیران به عنوان سرمایه مهم کشور محسوب می‌شوند اظهار داشت: آشنایی بیشتر با قوانین می‌تواند بسیاری از مشکلات در اجرای پروژه‌ها و برگزاری مناقصات برطرف کند.

 اسحاق شهبازی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی را در حل مشکلات بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این راستا باید پیشگیری از وقوع تخلف مورد توجه  قرار بگیرد و نظارت بر برگزاری مناقصه‌ها از آن جمله است.

وی، با بیان اینکه نظارت دستگاه‌ها بر اجرا و برگزاری مناقصات و پروژه‌ها امری مهم و ضروری است گفت: با بررسی‌های انجام شده عمده مشکلات بیشتر جهل به قانون و راه درمان آن آموزش است.

طرح‌های آبرسانی استان بوشهر با 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود زیرساخت تولید 117.5 هزار متر مکعب آب آشامیدنی در استان بوشهر فراهم شد 8000 میلیارد ریال طرح‌های آبرسانی در روستاهای استان بوشهر اجرایی شد

مدیرکل بازرسی استان بوشهر با بیان اینکه بیشتر به نظارت توجه می‌شود خاطرنشان کرد: نظارت زمینه پیشگیری از بروز تخلف را فراهم می‌کند که  در این راستا تعامل و هماهنگی دستگاه‌ها با سازمان‌های بازرسی و نظارتی امری مهم و ضروری است.

شهبازی تاکید کرد: با تعامل و هماهنگی می‌تواند نظارت و بازرسی به خود دستگاه اجرایی واگذار کرد چراکه نظارت کردن و جلوگیری از تخلف به نفع سلامت سیستم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT7 بیشتر بخوانید... طرح‌های آبرسانی استان بوشهر با ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود ۱۶ پروژه آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر برای تامین آب شرب طراحی و اجرایی شد طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح‌های آبرسانی استان بوشهر با ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود ۱۶ پروژه آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر برای تامین آب شرب طراحی و اجرایی شد طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۲ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۳ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۴ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۵ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۶ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۷ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۸ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد هشدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به تلاش ستون پنجم دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز ‌ استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد گزارش ویدئویی| موج‌سواری کرونا بر بی‌خیالی مردم / وقتی ‌شیرازی‌ها پروتکل‌ها‌ را جدی نمی‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد استقبال روحانی از «مصطفی الکاظمی» دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران- چین می‌تواند خنثی کننده تحریم‌های آمریکا باشد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا می شود مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شهری و روستایی استان بوشهر آب آشامیدنی استان بوشهر پروژه های آب شیرین کن آبرسانی استان بوشهر پروژه آب شیرین کن طرح های آبرسانی استان بوشهر استان بوشهر استان بوشهر آب شیرین کن پروژه ها درصد آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول