Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله نجفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به جایگاه داران عرضه گاز سی. ان. جی توصیه شده در ساعات ۱۴ تا ۱۷ که همزمان با اوج گیری گرما و پیک مصرف برق در خوزستان است ، کمپرسورهای جایگاه را از مدار خارج کنند تا با مدیریت مصرف برق برای کاهش مصرف انرژی نیز همراهی داشته باشند.
بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پیک اول مصرف برق در خوزستان ساعت ۱۳ تا ۱۷ و پیک دوم ۲۰ تا ۲۳ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: جایگاه داران گاز سی.ان.جی در خوزستان باید پس از عبور از ساعت پیک اول مصرف برق و کاهش نسبی دمای هوا (۱۴ تا ۱۷) فعالیت دوباره خود را از بگیرند.

نجفی افزود:محدودیت فعالیت کاری تنها مختص جایگاه‌های گاز سی. ان. جی است و جایگاه‌های بنزین در طول شبانه روز باید فعال و در مدار عملیات باشند. 
اداره ها و بانک های ۲۲ شهرستان خوزستان از سوی مدیریت بحران استان در روزهای ۲۹ تا ۳۱ تیرماه به علت گرما و وقوع دمای بالاتر از ۴۹درجه سانتیگراد بالای صفر و افزایش مصرف برق تعطیل شدند.

فعالیت اداری و بانکهای شهرستان ایذه که جزو مناطق سردسیر و کوهستانی شرق خوزستان محسوب می شود نیز ساعت ۱۲ امروز سه شنبه به علت گرمای فزاینده متوقف شد.

برچسب‌ها گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند