Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ضمن حمایت از دروازه‌بان اسپانیایی‌اش، خبر داد اریک بایی به بازی با وستهام نخواهد رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنارسولسشایر که تیم تحت‌هدایتش پس از شکست 3 بر یک مقابل چلسی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس و از دست رفتن جامی دیگر، فردا شب (چهارشنبه) در هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس پذیرای وستهام است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: وقتی شما در یک بازی تن به شکست می‌دهید، از این بابت لطمه می‌خورید و ناامید می‌شوید اما به هر حال باید روی بازی بعدی‌تان تمرکز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست اما پایان دنیا نیست. حالا کار ما باید طبق روال عادی باشد و تنها روی بازی بعدی‌مان تمرکز کنیم. ما در این باشگاه در موارد زیادی عقب‌گردهایی داشته‌ایم، ما در بازی‌های بزرگی شکست خورده‌ایم اما در ادامه اوضاع را تغییر داده‌ایم. این کاری است که حالا باید انجامش دهیم.

سولسشایر که شاگردانش با پیروزی در بازی فردا شب می‌توانند تا حدود زیادی سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کنند، تصریح کرد. شما همیشه می‌خواهید بخشی از بزرگترین تورنمنت‌ها باشید و این یک جذابیت است اما منچستریونایتد به اندازه کافی جذاب است. حالا همه می‌توانند ببینند که ما در راه رسیدن به چیزهای بهتری هستیم و این را به خوبی حس می‌کنم.

وی همچنین درباره دروازه‌بان اسپانیایی‌اش که در بازی با چلسی اشتباهات فاحشی مرتکب شد، خاطرنشان کرد: قرار نیست این کنفرانس خبری داوید دخه‌آ شود. ما فقط می‌خواهیم کنار هم باشیم. ذهنیت داوید آنقدر قوی است که می‌داند باید وظیفه‌اش را در تمرینات انجام دهد و خودش را برای بازی‌ها آماده کند.

مورینیو هم به دخه‌آ به خاطر اشتباهاتش مقابل چلسی زخم زبان زد

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در مواجهه با این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد که دخه‌آ در بازی فردا جای خود را به سرخیو رومرو بدهد؟»، تأکید کرد: این کار شما خبرنگاران است که در این باره حرف بزنید و چیزهایی بنویسید، کار من آماده‌سازی تیم برای بازی با وستهام است. ما درباره فرد خاصی صحبت نمی‌کنیم چون کسی در اینجا نمی‌ترسد که ما فشار بیشتری به او وارد کنیم.

وی درباره وضعیت مدافع ساحل عاجی‌اش که در بازی با چلسی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه سر مجبور به ترک زمین شد، یادآور شد: من فکر نمی‌کنم اریک بایی آماده این بازی باشد. من امروز صبح هم او را ندیدم. به غیر از بایی بقیه بازیکنان، آماده بازی هستند. ما با هم متحد هستیم، قوی می‌مانیم و در دو بازی باقیمانده شانس خوبی را برای خودمان متصور هستیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر داوید د خیا لیگ برتر انگلیس وستهام منچستریونایتد بیشتر بخوانید... نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه‌آ مقابل چلسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه‌آ مقابل چلسی واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر داوید د خیا لیگ برتر انگلیس وستهام منچستریونایتد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونالدو رکوردی جدید به ثبت رساند/ رقابت کریس و ایموبیله تاریخی شد ۲ مسی و ایموبیله؛ بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های اروپا ۳ موافقت AFC با درخواست چهار نماینده عربستان در لیگ قهرمانان ۴ سری A| یوونتوس با بردی خانگی لاتزیو را از کسب اسکودتو مأیوس کرد/ صعود رونالدو به صدر جدول برترین گلزنان ۵ اورلوف: آزمون نیمی از فرصت‌های گلزنی برابر اسپارتاک را هدر داد ۶ عاشوری: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد/ نتایج نساجی، کیفیت عملکرد فکری را نشان می‌دهد ۷ رمضانی: نمی‌‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است/ در حق شجاعیان ظلم می‌شود ۸ پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود/ برخی تیم‌ها به دنبال بهانه هستند مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: نمی‌‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است/ در حق شجاعیان ظلم می‌شود پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود/ برخی تیم‌ها به دنبال بهانه هستند سعیدی: کسب کرسی در IOC مستلزم ثبات مدیریتی است/ حق جلسه ۱۰۰ هزار تومانی، خدمات اعضای کمیسیون‌ها را جبران نمی‌کند نصیرزاده: کشتی را خوار نکنیم/ مگر درگیری تن به تن فقط در کشتی است؟ مهمترین اخبار تسنیم ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد استقبال رسمی روحانی از «مصطفی الکاظمی» دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران ــ چین می‌تواند خنثی‌کننده تحریم‌های آمریکا باشد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر داوید د خیا لیگ برتر انگلیس وستهام منچستریونایتد اولگنار سولسشایر داوید د خیا لیگ برتر انگلیس وستهام منچستریونایتد مقابل چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کارلوس، مدافع استون ویلا، در شبکه‌های اجتماعی به تصمیم بحث برانگیز مبنی بر عدم پذیرفته شدن گل اکسل دیساسی در بازی روز گذشته واکنش نشان داد.

چلسی در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری نشان داد و گل‌های نونی مادوئکه و کانر گالاگر نتیجه بازی را به 2-2 تغییر داد. دیساسی امیدوار بود با گل دیرهنگامی که زده، چلسی را برنده از زمین خارج کند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

به دلیل خطای بنوا بادیاشیله روی کارلوس در نزدیکی دروازه، به داور توصیه شد یک بررسی از طریق نمایشگر کنار زمین انجام دهد. این تصمیم باعث عصبانیت بازیکنان چلسی شد و آن‌ها به سمت داور حمله‌ور شدند.

کارلوس در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به مَچ آف دِ دی که نوشته بود: "تصمیم درستی بود؟ گل چلسی به دلیل خطای بنوا بادیاشیل رد شد." اینطور نوشت: "اگر این خطا نبود، نمی‌دانم پس چه بود!"

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از این تصمیم عصبانی بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به شدت VAR را مورد انتقاد قرار داد و گفت: "نمی‌خواهم درباره داور بد صحبت کنم، اما باور نکردنی است، مسخره است. واقعاً دردناک است زیرا به فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب رسانده است. حتی بازیکنان استون ویلا و هواداران دلیل آن را متوجه نشدند. داور گفت خطا بوده و اگر هر چالشی مانند این خطا باشد، ما در هیچ بازی‌ای با 11 بازیکن کار را تمام نخواهیم کرد."

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟