Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آرتتا: آرسنال گزینه جذابی است، ناز نمی کشیم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید این باشگاه، باشگاهی بزرگ است که تلاش برای فتح جامهای قهرمانی را برای خود وظیفه و تعهد می‌داند و همچنان برای هر فوتبالیستی یک گزینه جذاب به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه توپچی‌ها نباید برای جذب کسانی تلاش کنند که مایل به بازی با پیراهن این تیم نیستند.

آرسنال در فصل جاری شرایطی پرتنش را پشت سر گذاشته و فراز و نشیب زیادی داشته. این تیم در ماه نوامبر سرمربی خود اونای امری را اخراج کرده و میکل آرتتا را به جای او منصوب کرده است. توپچی‌ها با وجود ضعف در بخش ابتدایی و میانی فصل در هفته‌های اخیر با هدایت آرتتا نشان داده‌اند تیم قابل توجهی هستند.

از جمله درخششهای اخیر آرسنال و آرتتا باید به پیروزی مقابل قهرمان فصل‌، لیورپول و همچنین پیروزی 2-0 مقابل منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی اشاره کرد. آرتتا در این باره گفت:" من قبلا هم گفته‌ام بازیکنانی که دلشان با آرسنال نیست و مایل به بازی در این تیم نیستند را نباید به زور و اصرار به این تیم بیاوریم". سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" من با خیلی‌ها که صحبت می‌کنم احساس می‌کنم هنوز خیلی‌ها هستند که تمایل به پوشیدن پیراهن آرسنال دارند و این تیم را بزرگ و جذاب می‌دانند. ارزش‌های ما، هواداران و ورزشگاه‌مان همه خصوصیت‌هایی هستند که بازی در آرسنال را جذاب می‌کند".

مبلغ درخواستی اتلتیکو برای فروش اوبلاک به چلسی

یان اوبلاک در چهار فصل گذشته بهترین دروازه‌بان رقابت‌های لالیگا بوده است. این گلر اسلوونیایی در فصل جاری نیز تنها 27 گل در 38 بازی دریافت کرده و یکی از مهمترین عوامل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم دیگو سیمئونه بوده است. او همچنین با ثبت 16 کلین شیت در فصل جاری یک رکورد فوق‌العاده دیگر را به نام خود به ثبت رساند. طی روزهای گذشته اما گفته شد که باشگاه چلسی به شدت شرایط جذب دروازه‌بان 27 ساله اتلتیکو مادرید را دنبال می‌کند زیرا به نظر می رسد فرانک لمپارد به کپا آریسابلاگا اعتقاد چندانی ندارد و به شکل جدی خواهان جذب یک دروازه بان جدید شده است.

حالا و در همین رابطه گل ادعا می کند که باشگاه اسپانیایی تنها با مبلغ 120 میلیون یورو راضی به فروش یان اوبلاک خواهد شد. با این حال گل در این گزارش خود مدعی شده اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه به شدت خواهان حفظ دروازه‌بان اسلونیایی هستند اما باشگاه چلسی قصد دارد از رابطه خوب خود با این تیم استفاده کرده و هر طور که شده یان اوبلاک را در نقل و انتقالات پیش رو به خدمت بگیرد.

پاسخ مثبت ستاره آلمانی به فرانک لمپارد

کای هاورتز یکی از مهم ترین نام های بازار نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شود و اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به تیم هایی چون چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ مطرح شده است. اما اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد باید انتقال این ستاره جوان به چلسی را برای فصل بعد قطعی دانست.

به نظر می رسد فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی شخصا با کای هاورتز وارد مذاکره شده و او را برای انتقال به استمفوردبریج راضی کرده است. لورکوزن از موضع تقاضای 100 میلیون یورویی گذشته پایین آمده و به نظر می رسد ستاره خلاق آلمانی با رقمی در حدود 80 میلیون یورو با چلسی قراردادش را امضا خواهد کرد. بایرن مونیخ تا چندی قبل بخت اول جذب کای هاورتز بود، اما آنها اولویت خود را خرید لروی سانه قرار دادند و در نهایت انتقال هافبک لورکوزن منتفی شد. پس بدین ترتیب به نظر می رسد باید سومین خرید بزرگ چلسی را در تابستان قطعی دانست. پیش از این حمیم زیاش و تیمو ورنر راهی این تیم شده بودند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی رسما قرارداد کای هاورتز امضا خواهد شد. البته هنوز باشگاه چلسی با لورکوزن توافق نکرده، اما این اتفاق نیز احتمالا به زودی رخ خواهد داد.

محال است کلایورت سرمربی بارسا شود

نتایج ضعف اخیر بلوگرانا در هفته های گذشته باعث بروز شایعات فراوانی در مورد آینده نیمکت این تیم و مطرح شدن نام های مختلف شده است. اما بارسلونا هیچ برنامه ای برای انتخاب پاتریک کلایورت به جای کیکه ستین به عنوان سرمربی برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم در لیگ قهرمانان اروپا و دیدار با ناپولی ندارد. دیروز نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا قصد دارند برای ادامه فصل و رقابت های لیگ قهرمانان کیکه ستین را برکنار کرده و کلایورت را به جای او و به عنوان گزینه کوتاه مدت انتخاب کنند. این نشریه در ادامه اذعان داشت بازیکنان بارسلونا علاقمند به حضور کلایورت هستند و پالس های مثبتی برای حضور او به جای ستین به مدیریت بارسلونا فرستاده اند، اما یک منبع نزدیک به بارسا مدعی شد حتی چنین گزینه ای مورد بررسی نیز قرار نگرفته و محال است کلایورت در روزهای آتی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شود.

علیرغم مطرح شدن نام گزینه هایی چون لوران بلان، به نظر می رسد رختکن بارسلونا به این نتیجه رسیده فعلا بهترین راه حل ادامه همکاری با کیکه ستین است و دیشب نیز لیونل مسی در مصاحبه ای نسبت به بعد از بازی با اوساسونا با موضعی توام با آرامش در مورد اینده صحبت کرد.

مورینیو: هری کین با رونالدو و زلاتان تفاوت دارد

دیشب تاتنهام در دیداری حساس موفق شد با سه گل لسترسیتی را مغلوب کند و هری کین در این دیدار دو بار دروازه روباه ها را باز کرد. ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که بهترین مهاجم دوران مربیگری اش چه کسی بوده، مدعی شد عملکرد هری کین نسبت به دیگر ستاره ها متفاوت است.

ژوزه مورینیو گفت: "مقایسه مهاجمانی که در طول دوران مربیگری ام در اختیار داشته ایم برایم دشوار است، اما من تقریبا در هر باشگاه که بوده ام تعدادی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال را در اختیار داشتم. هری کین نسبت به برخی مهاجان دیگر مانند زلاتان و کریستیانو رونالدو خصوصیاتی متفاوت دارد، اما او به عنوان یک مهاجم، یک گلزن، بازیکنی در خدمت کار تیمی و به عنوان یک رهبر، فکر می کنم که عملکرد فوق العاده ای ارائه داده است. هری کین یک بازیکن حرفه ای و شگفت انگیز است که بسیار خوب کار می کند و نمی توان در طول هفته از هری کین عملکردی بهتر از آنچه در تمرینات ارائه می دهد را درخواست کرد. هری کین یک مهاجم فوق العاده است، من از کار کردن با این بازیکن خیلی خوشحالم و تاتنهام نیز خوش شانس است که بازیکنی مانند هری کین را در اختیار دارد."

توصیه به صلاح و مانه درباره پیشنهاد رئال مادرید

عملکرد فوق العاده لیورپول در دو فصل گذشته و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و حالا لیگ برتر انگلیس توسط این تیم باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های متمول اروپایی خواهان جذب ستاره های این تیم باشند. از طرفی سه ستاره خط حمله این تیم یعنی سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو بیش از سایرین مورد توجه قرار دارند اما بعید به نظر می‌رسد که لیورپول به این راحتی‌ها راضی به جدایی آنها باشد.

ستاره سابق رئال مادرید یعنی نیکولاس آنلکا معتقد است که محمد صلاح و سادیو مانه می توانند برای رئال مادرید به میدان بروند اما به جدایی از لیورپول احتیاج ندارند. او در این باره گفت: " من این سه نفر را دوست دارم. به خصوص فیرمینو چرا که او کلید موفقیت سادیو مانه و محمد صلاح است. صلاح و مانه در حال حاضر در فهرست پنج بازیکن برتر دنیا قرار دارند و من فکر می‌کنم که آن‌ها کیفیت لازم برای بازی در رئال مادرید را دارا هستند.

با این حال امروز لیورپول می‌تواند با رئال مادرید به رقابت بپردازد بنابراین نیازی به این انتقال وجود نخواهد داشت چرا که لیورپول باشگاه خوبی برای آنهاست." نیکولاس آنلکا در ادامه ضمن تمجید از سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ، گفت: " یورگن کلوپ یک نابغه است و من کار اورا دوست دارم؛ روش کار با بازیکنانش و بازیکنانی که برای لیورپول جذب کرده. آن ها همه درجه یک هستند. کلوپ باشگاه را به جایی که شایسته اش بوده بازگردانده است."

توضیح دوباره سرمربی میلان درباره عصبانیت زلاتان

در نخستین دقایق بامداد روز چهارشنبه میلان در چهارچوب رقابت های هفته سی و پنجم سری آ به مصاف ساسولو خواهد رفت و شاگردان استفانو پیولی امیدوار هستند که در ادامه روند خوب خود طی هفته‌های گذشته، در این مسابقه حساس نیز به پیروزی دست پیدا کرده و نهایتاً به کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک و نزدیک تر شوند.

استفانو پیولی پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " ما در این مسابقه به حداکثر تمرکز احتیاج داریم. ساسولو سه مهاجم فوق العاده در اختیار دارد که هر کدام بیش از 10 گل به ثمر رسانده اند. وضعیت ما از نظر ذهنی مناسب است. در آخرین جلسه تمرینی این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد که چه کسانی بیشتر آماده این مسابقه خواهند بود. ما به سختی کار کرده و حالا در جایگاه هفتم جدول قرار داریم. هنوز چهار بازی باقی مانده و ما می خواهیم نشان دهیم که در مسیر درست قرار داریم."

در بازی قبلی میلان مقابل بولونیا که با پیروزی 5-1 این تیم پایان یافت، استفانو پیولی در دقیقه 61 زلاتان ابراهیموویچ را تعویض کرد اما این موضوع به مذاق ستاره سوئدی خوش نیامد و او رفتار تندی را از خود به نمایش گذاشت. پیولی در این باره گفت: " حضور و موقعیت ایبرا در زمین راه حل های بسیار زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. او در زمین مسابقه فوق العاده عمل می کند و هم تیمی هایش نیز در استفاده از فضاهایی که وی ایجاد می کند، موفق هستند. ایبرا عصبانی بود چون می خواست تا پایان بازی در زمین باقی بماند و گلزنی کند. دو عملکرد اخیر زلاتان فوق العاده بوده و او بازیکن بسیار مهمی برای ماست."

در شرایط خوبی به بازی با بارسلونا می رسیم

حدود سه هفته دیگر دو تیم بارسلونا و ناپولی دیدار برگشت لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد و هنوز محل برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام قرار داد. جنارو گتوزو مدعی شد تیمش اخیرا عملکرد خوبی داشته و می تواند در شرایطی مناسب در دیدار مقابل بارسلونا در میدان حاضر شود. دیدار رفت در ایتالیا با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

جنارو گتوزو گفت: "از زمان آغاز دوباره مسابقات بعد از قرنطینه نمایش خوبی داشته ایم و من امیدوارم در شرایط مساعدی آماده دیدار مقابل بارسلونا شویم. مسئله احتمال شیوع کرونا و نگرانی در مورد برگزری دیدار برگشت در نوکمپ مربوط به رئیس باشگاه و مدیران است. طبیعی است که نگرانی هایی وجود داشته باشد، اما اینها مواردی هستند که برطرف می شود.

ما در دو ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی ارائه داده ایم و من برای این در دیدار مقابل بولونیا از نمایش تیمم عصبانی شدم که ما بی نظم بازی می کردیم. آنچه برای من اهمیت دارد ذهنیت ماست. در برخی موارد بدشانسیم و این چیزی است که ما را نگران می کند، اما حالا انگار ما در حال انجام ورزش دیگری هستیم و این فوتبال نیست. بازی هر سه روز و بدون هواداران به شکل دیگری است، بازیکنان روبات نیستند و من نمی توانم از این تیم انتقاد کنم."

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال خارجی فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان میکل آرتتا آرسنال یان اوبلاک اتلتیکو مادرید چلسی فرانک لمپارد کای هاورتز پاتریک کلایورت بارسلونا ژوزه مورینیو رونالدو زلاتان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال خارجی فوتبال جهان میکل آرتتا آرسنال یان اوبلاک اتلتیکو مادرید چلسی فرانک لمپارد کای هاورتز پاتریک کلایورت بارسلونا ژوزه مورینیو رونالدو زلاتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رود ژوائو کانسلو، ‏مدافع پرتغالی بارسلونا، در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد تیم ‏رویایی فوتبال پنج نفره از دید خودش را انتخاب کند به کدام ستاره‌ها ‏رای خواهد داد بخش مهمی از نفرات را از هم‌تیمی‌های خود در تیم ‏ملی پرتغال برگزید. ‏
آنچه انتخاب کانسلو را خبرساز کرده این است که لیونل مسی در تیم ‏منتخب او جا ندارد. کانسلو می‌گوید به جای مسی ترجیح می‌دهد ‏رونالدینیو را در تیم خود داشته باشد. ‏

همانطور که انتظار می‌رفت کانسلوی پرتغالی کریستیانو رونالدو را به ‏عنوان کاپیتان تیم منتخب خود برگزید و گفت:" من قبلا هم چند بار ‏گفته‌ام که کریستیانو بازیکن محبوب من در کل تاریخ است. من با او ‏بود که عاشق فوتبال شدم. کریستیانو در کشور من یک اسطوره است ‏و همچنان برای جوانها در همه جای دنیا الگو است". ‏

به جز کریستیانو رونالدو و رونالدینیو، ادرسون، روبن دیاز و برناردو ‏سیلوا که همگی در منچسترسیتی بازی می‌کنند در تیم منتخب ‏کانسلو حضور دارند.‏

به نظر می‌رسد او علاوه بر اینکه در انتخابش ملی‌گرا عمل کرده قصد ‏دارد با این انتخاب به سیتی سیگنالی مثبت بدهد. کانسلو در حال ‏حاضر بازیکن سیتی است و به صورت قرضی در بارسا بازی می‌کند. ‏

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود