Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@17:12:00 GMT

پرسپولیس ITC بیرانوند را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۳۰۲

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از صدور ITC دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال این باشگاه برای بازی در آنتورپ بلژیک خبر داد. ناطقان: امیرعلی حسینی اظهار داشت: ITC علیرضا بیرانوند برای بازی در باشگاه آنتورپ از سوی پرسپولیس صادر و ارسال شده است.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس ادامه داد:  ITC بیرانوند را در سیستم TMS ثبت کرده‌ایم که فدراسیون فوتبال ایران هم آن را تائید کرد و پس از آن که به رویت و تائید فدراسیون فوتبال بلژیک برسد، در اختیار باشگاه آنتورپ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق برچسب ها: پرسپولیس ، بیرانوند ، ای تی سی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرسپولیس بیرانوند ای تی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد