Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: تایید یا رد کوتاهی و قصور و یا اجرا نکردن این مصوبات، با رای و نظر کمیته تخلفات اداری مشخص می‌شود.

وی، از برپایی چادر در پارک‌ها و بوستانها از سوی مسافران و گردشگران انتقاد کرد و آن را خلاف مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونای استان دانست و گفت: در حالی که یکی از مهمترین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، ممانعت از برپایی چادر مسافران در پارک‌ها و فضای سبز استان بوده است اما بازرسی‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر از پارک لاله شهرکرد حاکی از برپایی چادرهای مسافران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: حراست از سلامت مردم موضوعی است که باید با جدیت لازم پیگیری شود و با هر نهاد و مسوولی که در این خصوص کوتاهی کند به شدت برخورد می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری متولی تصمیم‌گیری در خصوص اقامه نماز جمعه در مناطق مختلف استان را دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد و گفت: با بررسی شرایط موجود و وضعیت استان در خصوص شیوع ویروس کرونا تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

عباسی خاطر نشان کرد: تمامی مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی استان نیز تابع تصمیم دانشگاه علوم پزشکی هستند و چنانچه نیاز به بستری بیماران کرونایی در هر یک از مراکز درمانی استان باشد، آن مرکز درمانی موظف به همکاری است.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان، افزود: چنانچه مصوبه و تصمیمی در ستاد به تایید برسد، همگان موظف به اجرای آن هستند از همین رو باید تیم‌های نظارتی به شکل جدی‌تر موارد تخلف را شناسایی و گزارش دهند.

داوود مومنی، معاون شهرداری شهرکرد نیز در خصوص ممانعت از برپایی چادر در پارک‌های شهر از فعال بودن ۲ اکیپ نظارتی خبر داد و گفت: به سبب کم بودن تعداد بازرسان، امکان استقرار دائم این نیروهای نظارتی در پارک‌ها وجود ندارد و به محض خروج تیم‌های بازرسی، مسافران اقدام به برپایی چادر می‌کنند.

به گزارش ایرنا،بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، روند شیوع ویروس کرونا در این استان در مقایسه با سایر استانهای کشور در وضعیت بهتری قرار دارد اما در مقایسه با ماه‌های گذشته روند شیوع از شدت بیشتری برخوردار شده و نیازمند اعمال محدودیت و همراهی بیشتر مسئولان و مردم است.

ویروس کرونا که منجر به بیماری کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد برپایی چادر ویروس کرونا پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری