Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در زندگی مشترک هر چقدر هم از ازدواج گذشته باشد باز هم در اکثر مواقع مرد شروع کننده رابطه جنسی می‌باشد. هیچ مردی از اینکه خودش می‌بایست رابطه جنسی را شروع کند ناراحتی یا ترسی ندارد با این حال تمام مرد‌ها دوست دارند گاهی زن درخواست رابطه جنسی را ارائه بدهد. مرد‌ها هیچ موقع نمی‌فهمند که چرا بعضی از زن‌ها هرگز تقاضای شروع رابطه جنسی را ندارند در این مقاله قصد داریم این مساله را بررسی کنیم که چرا زن‌ها برای رابطه جنسی پیش قدم نمی‌شوند؟ شما به عنوان یک مرد بعد از رفع کردن این مشکلات می‌توانید زن را وادار کنید تا در رابطه جنسی او پیش قدم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلایل پیش قدم نشدن زن‌ها برای شروع رابطه جنسی
 زن نیازی به شروع کردن رابطه جنسی نمی‌بیند:
اگر شما از آن دسته از مرد‌هایی هستید که در طول هفته چند مرتبه برای رابطه جنسی پیش قدم می‌شوید. باید بدانید همین عامل باعث می‌شود که زن دیگر نیازی به اینکه برای رابطه جنسی پیش قدم شود نداشته باشد، چون شما نیاز جنسی او را رفع کرده اید و دیگر دلیلی برای شروع رابطه از جانب زن نیست.


برای حل این مشکل باید کمی خویشتن داری کنید تا ارزشتان معلوم شود. اگر در هفته چندبار رابطه جنسی داشته اید در طول هفته او را با بوسه‌های شهوانی و ماساژ دادن بدنش تحریک کنید و هنگامی که حس کردید که خوب تحریک شده است او را رها کنید و از انجام عمل جنسی خودداری کنید در این صورت او دیگر نخواهد توانست برای پیش قدم شدن در رابطه جنسی خویشتن داری کند.   افکار غلط زن در مورد پیش قدم شدن در رابطه جنسی:
ممکن است زن این تصور را داشته باشد که در صورت پیش قدم شدن برای رابطه جنسی با همسرش از جانب او به هرزگی و فساد متهم شده و همسرش او را پس بزند.

برای حل این مشکل کافیست با او صحبت کنید و به او اطمینان خاطر بدهید که شروع رابطه جنسی توسط او برای شما خوشایند می‌باشد و هم چنین برایش توضیح بدهید که انجام دادن چه کار‌هایی می‌تواند شما را برای برقراری رابطه جنسی تحریک کند. به این ترتیب او افکار غلط خود را کنار خواهد گذاشت.

 کمبود اعتماد به نفس زن:
بعضی از زن‌ها به خاطر کمبود اعتماد به نفس هرگز برای رابطه جنسی پیش قدم نمی‌شوند. آن‌ها همیشه ترس از طرد شدن و واکنش مرد را در ذهن خود دارند و می‌ترسند کاری کنند که مورد پسند مرد واقع نشود.

برای حل این مشکل مرد می‌بایست هنگامی که زن قصد تحریک کردن او را دارد نسبت به کار‌های او واکنش مثبت نشان دهد. مثلا اگر زن او را بوسید، مرد هم با بوسه آتشین به او جواب بدهد. یا اگر زن با لمس کردن بدن مرد سعی در تحریک او نمود او را راهنمایی کرده و نقاط تحریک پذیر بدن خود را به زن نشان بدهد. مرد می‌بایست این را به خاطر داشته باشد که عکس العمل نامناسب نسبت به رفتار‌های جنسی زن می‌تواند تاثیر منفی غیرقابل جبرانی را در ذهن او به جای بگذارد.

 بی میلی زن نسبت به رابطه جنسی:
گاهی دلیل اینکه زن برای رابطه جنسی پیش قدم نمی‌شود این است که نسبت به رابطه جنسی با مرد میل کمی دارد. کاهش میل جنسی زن یا عدم جذابیت مرد برای او می‌تواند باعث گردد تا زن بهانه گیری کند و از عمل جنسی خودداری کند.

برای حل این مشکل باید مشخص کنید که علت این بی میلی جنسی چیست. اگر از عمل جنسی تکراری خسته شده است بهتر است روش‌های جدیدتری را در رابطه جنسی تجربه کنید. اگر از شما خسته شده است بهتر است به حال و هوای گذشته برگردید و روابط جنسی اوایل زندگی مشترک را یادآوری کنید.

انتظارات و خواسته‌های جنسی زنان در رابطه زناشویی
با کمی تلاش و صبر می‌توانید خجالتی‌ترین زن‌ها را هم وادار کنید تا برای شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند.     منبع:ساعدنیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رابطه جنسی میل جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس

دیوید بکام، ستاره مشهور دنیای فوتبال با انتشار تصویری جالب از استایل جدید مو‌های خود رونمایی کرد.

بکام این روز‌ها مالکیت باشگاه اینتر میامی آمریکا را بر عهده دارد و با خرید ستارگان مطرحی، چون لیونل مسی، لوییز سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نام این تیم را بر سر زبان‌ها انداخته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # دیوید بکام سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است