Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مشهد : آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: سالروز شهادت جانگداز میوه دل امام رضا(ع)، حضرت جوادالائمه(ع) را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وجود مبارک امام جواد(ع) نمایشگر ساحت مقدس امامت و ولایت هستند که در سن ۸ سالگی زمام رهبری امت را در دست گرفتند، در بین تمام ویژگی‌هایی که داشتند به جود و کرم و سخاوت معروف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: زمانی که وجود مقدس امام هشتم(ع) از مدینه به خراسان آمدند امور را به دست جوادالائمه(ع) سپردند که مراجعات شیعیان و سوالات آنان را پاسخ می‌دادند و همیشه یاری رسان نیازمندانی بودند که دست نیاز به سوی ایشان دراز می‌کردند.

وی افزود: امروز ما خدمت امام جواد(ع) بیان می‌کنیم که آقا ما از در بزرگ خانه پدر به سوی شما آمدیم تا ان‌شاءالله حاجت ما را بدهید.

امام جمعه مشهدمقدس تصریح کرد: امروز آخرین روز ماه ذیقعده است که سالروز شهادت میوه دل امام رضا(ع)،حضرت جوادالائمه(ع) است و طبق فرموده مقام معظم رهبری برنامه مواسات برنامه‌ای نباشد که تحت عنوان رزمایش فقط در یک دوره‌ای برگزار شود بلکه باید آن را ادامه بدهیم.

وی گفت: حضرت آقا دستور قرارگاه مواسات دادند تا همیشه به ویژه در این ایام سخت یاری گر عزیزان آسیب پذیر ما باشند و امروز که روز امام جود و سخاوت است مرحله اول رزمایش آغاز و ان شاءالله در عید غدیرخم مرحله دوم و در دهه محرم آغاز مرحله سوم را نیز خواهیم داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز در همه‌ استان، برنامه رزمایش مواسات در حال اجراست و در بین تمام نهادهای انقلابی این برنامه تقسیم شده و ۹۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم می‌شود.ان‌شاءالله امیدواریم با وجود این حرکت عظیم در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) خود آن حضرت ما را از این افت و بلیه که برای تمام مردم جهان و کشورمان به وجود آمده،نجات دهند و زندگی مردم به آرامش بازگردد.

48

کد خبر 1412771

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی سالروز شهادت جوادالائمه ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است