Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:31:22 GMT

مربی شهرخودرو: بازی با تراکتور یک دیدار کلاسیک است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۱۳۷۵

مربی شهرخودرو: بازی با تراکتور یک دیدار کلاسیک است

سید داوود سید عباسی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شکست هفته گذشته تیم شهرخودرو مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: یکی، دو اشتباه داشتیم و ۱۰ نفره هم شدیم که باعث شد شکست بخوریم. بازی را خوب شروع کردیم و توپ و میدان هم دست ما بود اما در ۳ تا ۴ دقیقه همه چیز از دست رفت.

وی درباره بازی این هفته شهرخودرو مقابل تراکتور که از نظر جدولی بسیار حساس است، گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با تراکتور هم یک بازی کلاسیک و خوب می‌شود. تراکتور تیم خوبی است ولی ما هم خودمان را آماده کرده‌ایم که مقابل این تیم به زمین برویم و با تمام توان همین کار را انجام می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو ادامه داد: ما غیر از بازی با تراکتور چهار دیدار دیگر هم داریم، یعنی ۱۲ امتیاز غیر از این بازی وجود دارد. برای این دیدار امین قاسمی نژاد و فرامرزی را نداریم و تکلیف مرادمند هم مشخص نیست.

سید عباسی افزود: همان‌طور که ما به تراکتور فکر می‌کنیم آنها هم به تیم ما فکر می‌کنند. فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی هفته، همین بازی باشد. تراکتور تیم پر مهره‌ای است و انتظار یک بازی جذاب را داریم.

‏وی در مورد حضور سهراب بختیاری زاده در راس کادر فنی تیم شهر خودرو و ادامه همکاری خودش با بختیاری زاده عنوان کرد: سهراب مربی جوانی است که انتخاب باشگاه بوده است. خوشبختانه باشگاه شهر خودرو در قسمت کادر فنی همیشه دنبال جوانگرایی است.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو افزود: بختیاری زاده بازیکن بزرگی بوده و کاریزمای سرمربیگری را دارد، من هم تلاش می‌کنم تا هر چه سریعتر او را با تیم هماهنگ کنم. من با بختیاری زاده در استقلال و تیم ملی هم بازی بودم و کمک می‌کنم تا کار و راحت‌تر شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بختیاری زاده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مربی جدید تیم تراکتور

باشگاه تراکتور اعلام کرد: با توجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی‌شدن اقدامات انجام‌گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به او واگذار شد.

مطهری با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند