Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان قزوین گفت: قاچاق سازمان یافته وارد می‌شود و باید لایه‌های پنهان آن بررسی شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نظارتی بر تولیدات و میزان مصرف استان وجود ندارد که باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

دادستان قزوین گفت: اگر در اجرای احکام مبارزه با قاچاق موفق عمل نشود دادرسی نتیجه‌ای ندارد پس لازم است که از اجرای احکام پشتیبانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی بر بررسی موضوع قاچاق گندم و دام تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: اگر به موضوع قاچاق کالا به صورت جدی توجه نشود تولید داخل فلج می‌شود.

حبیبی افزود: موضوع موجودی کالا در بازار دارای اهمیت است و باید وضعیت آن ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه تکمیل روند سامانه جامع انبار باید تا جلسه بعدی به نتیجه برسد، تاکید کرد: اگر کالا‌های استان در این سامانه ثبت نشده باشند، ورود و خروج آن‌ها قاچاق محسوب می‌شود.

حبیبی با اشاره به اجرای سامانه الکترونیک گاز مایع در استان افزود: ١٧ هزار خانوار که فاقد گاز مایع هستند باید در این سامانه ثبت نام کنند تا برای آن‌ها سهمیه تعیین شود برای این ساماندهی هم نیازمند فراهم کردن مقدمات کار هستیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد