Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی، محمد مهدی بحرالعلوم را به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد معرفی و منصوب کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حکمی از سوی سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس «جشنواره قرآنی هدهد» دانشگاهیان وزارت بهداشت،  محمد مهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه را به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد معرفی و منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این حکم که به امضاء و تایید دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس جشنواره رسیده، آمده است.

آقای محمد مهدی بحرالعلوم

رئیس مرکز قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت

با سلام

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در زمینه فعالیت‌های قرآنی و با عنایت با اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی، به منظور توسعه و تقویت سلامت با محوریت دین و معنویت در میان دانشگاهیان و از آنجا که انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی سهم بسزایی در تحقق این مهم دارد، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور «یادواره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیرو‌های کارآمد و متخصص در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت (ع) موفق و مؤید باشید. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره هدهد وزارت بهداشت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآنی هدهد دبیر بیست و پنجمین وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده