Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک حادثه تیراندازی، یک فرد مسلح به سمت افراد در یک مراسم خاکسپاری تیراندازی کرده و دست‌کم ۱۴ نفر زخمی شدند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در یک حادثه تیراندازی در مراسم خاکسپاری در «شیکاگو» ایالت «ایلینوی» آمریکا دستکم ۱۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، دستکم ۱۴ نفر در یک حادثه تیراندازی در محل خاکسپاری در شیکاگو ایالت ایلینوی آمریکا بعد از آن زخمی شدند که افرادی مهاجم با برخی افراد حاضر در این مراسم درگیر شدند و شروع به تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حادثه فوق شب گذشته (سه‌شنبه) به وقت آمریکا در انجمن «اوبرن گریشام» شیکاگو در محله «ساوث ساید» به وقوع پیوست و آنطور که «اریک کارتر» سرپرست پلیس این منطقه اعلام کرده است که ده‌ها نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

علیرغم آنکه کارتر در خصوص میزان جراحات وارده به قربانیان این حادثه سخنی نگفت، اما اداره آتش‌نشانی شیکاگو اعلام کرد که تمامی زخمی‌های این حادثه در وضعیت جدی یا وخیم قرار دارند.

یکی از گزارشگران محلی که در صحنه حادثه حضور داشت گفت که بعد از وقوع این حادثه ده‌ها فشنگ بر روی کف خیابان‌ها کاملاً مشهود بود و به نقل از یکی از ساکنان محل حادثه گزارش کرد که به نظر می‌رسد که از چندین سلاح در این تیراندازی استفاده شده است.

علیرغم آنکه سخنگوی پلیس، جزئیات اندکی درباره انگیزه این تیراندازی ارائه کرده است، اما گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد که این حادثه در حین مراسم یا مدتی بعد از مراسم تدفین به وقوع پیوسته است و آنطور که مشخص شده است فرد متوفی نیز خود قربانی تیراندازی بوده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در این کشور منجر می‌شود و تعداد زیادی در این حوادث زخمی شده و برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در ایالات متحده به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون حتی کنگره این کشور نیز حاضر به وضع قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا تیراندازی در مراسم خاکسپاری آزادی حمل سلاح در آمریکا زخمی شدند ۱۴ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه

به گزارش همشهری آنلاین، مقام‌های ایتالیا اعلام کردند در جریان کاوش‌های پیش از ساخت یک نیروگاه برق در جنوب ایتالیا، یک گورستان پیشارومی به همراه مجموعه‌ قابل توجهی از اشیاء مخصوص خاکسپاری کشف شده است.

«رویترز» در این‌باره نوشت این گورستان در «اموروسی» منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری «ناپل» و در جریان کاوش‌ها قبل از ساخت و ساز کشف شده است.

بهترین شواهد تاریخی سالم این مکان در یک محوطه خاکسپاری در حدود ۱۳ هزار متر مربع کشف شده است که قدمت آن به فاصله بین عصر آهن و قرن ۸ تا ۷ پیش از میلاد می‌رسد و ۸۸ مقبره را شامل می‌شود.

در مقبره متعلق به مردان، بقایای سلاح و در مقبره زنان، زیورآلات برنز همچون دستبند و آویز کشف شده است.

به گفته باستان‌شناسان، در این مقبره‌ها تعداد قابل‌توجهی گلدان با اشکال مختلف قرار داشت که بیشتر روی هم چیده می‌شدند و معمولاً زیر پای متوفی قرار می‌گرفتند.

کد خبر 847555 منبع: ایسنا برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی خبر مهم

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو