Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در سفر به شیراز و بازدید از ۲ بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و نمازی به عنوان مراکز درمانی ارائه خدمت به بیماران کرونا مدیریت بهینه کرونا در کشور را مرهون توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی دانست و با یادآوری خدمات دولت در توسعه تخت‌های بیمارستانی اظهار داشت : در شرایط کنونی بیشتر و بهتر می توان به ارزش توسعه تخت‌های بیمارستانی پی برد ، اگر این توسعه زیر ساخت ها نبود ، مدیریت کرونا به این خوبی انجام نمی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

او اظهار داشت: در مقابله با ویروس کرونا افزایش تاب‌آوری سیستم بهداشت و درمان در مدیریت بیماری بسیار حائز اهمیت است.

معاون درمان وزیر بهداشت با حضور در بخش های مختلف بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) با بیماران و تیم های پزشکی گفت و گو و نحوه ارائه خدمت به بیماران را از نزدیک ارزیابی کرد.

جان بابائی همچنین در بازدید از بیمارستان نمازی شیراز که هم اکنون بخشی از این بیمارستان به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص دارد، فرآیندهای ارائه خدمت به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: همه استان ها ساختار مدیریتی آشنا به بیماری کرونا دارند و امکان تشخیص و بهبود شرایط بیماران کرونا در همه استان ها فراهم است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این دو بازدید اضافه کرد : بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) که به صورت کامل به درمان بیماران کرونا اختصاص دارد، از نظر کارکنان، پزشکان عمومی و متخصص و تیم پرستاری، مسلط به کار درمان هستند و به خوبی ارائه خدمت می کنند.

 جان بابائی همچنین در خصوص بازدید از بیمارستان نمازی شیراز  گفت: در بخش های مختلف این بیمارستان به خوبی خدمات در حال ارائه است و در گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، نسبت به روند خدمات اعلام رضایت شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت از بررسی موضوعات مربوط به نیروی انسانی، نوبت کاری پزشکان و پرستاران، ویزیت پزشکان، تجهیزات و ملزومات پزشکی، نحوه برخورد با بیماران مبتلا به کرونا و دغدغه های تیم های درمانی در حاشیه این بازدیدها خبر داد.

انتهای پیام /ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان کرونا ویروس کرونا معاون درمان وزیر بهداشت ارائه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی