Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بعد از گزارش های پیاپی مبنی بر اینکه بانک ها کمی بیشتر مراعات زوج های جوان را کنند، نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه سختگیری ها گویا عامدانه هم بیشتر شد.

اخبار اقتصادی- امروز که در تقارن با روز ازدواج سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است به مشکل یکی از زوج های جوان در شرف ازدواج پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش زوجی جوان از روند اعطای  وام ازدواج  به آن ها گلایه های متعددی را مطرح کردند. یکی از این زوجین در ادامه صحبت های خود با خبرنگار بانک و بیمه باشگاه خبرنگاران جوان می گوید:  چرا ما به خاطر وام ازدواج باید یکسال از زندگی عقب بیفتیم؟

وعده های پوچ را بیندازید دور!

خانم جوان در ادامه به شرط عجیب یکی بانک ها برای اعطای وام ازدواج اشاره کرده و بیان می کند: یکی از بانک‌ها رسمی کشور که از بردن نام آن معذورم برای اعطای وام ازدواج از زوجین، طلب ضامن رسمی با سابقه کاری زیر ۱۲ سال  و با حقوق بالای ۳ میلیون تومان می کنند که نکته جالب اینجاست که در ادامه بیان شروط نکته قابل تاملی را مطرح می کنند. متصدی بانک با گفتن این جمله" ترجیحا ضامن نزدیک به فوت و پیر نباشد" منجر به تعجب ما شد.

بیشتر بخوانید: عدم اعطای وام ازدواج به متقاضیان بالای ۴۰ سال صحت ندارد

 

حال سوال اینجاست که اگر سابقه کاری بالایی داشته باشد می تواند درخواست بازنشستگی کند, یا اگر بمیرد چه؟

اما مسئله مهم اینجاست. با چنان شرایطی که ارگان‌های دولتی کمتر افرادی را استخدام رسمی می‌کنند، چگونه زوج‌های جوان ضامن رسمی با سابقه کاری زیر ۱۲ سال پیدا کنند؟

اخرین شرایط وام ازدواج در اطلاعیه بانک مرکزی/ دروغگو چه کسی است؟

ضمانت یک نفر کارمند رسمی، پیمانی، بازنشسته دولت، نیروی نظامی و انتظامی، نهادها و موسسات عمومی ( نظیر شهرداری و بنیاد، کمیته امداد، هلال احمر)،کارگر یا کارمند شرکت‌های تولیدی صنعتی بزرگ و فعال، با ارائه آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی و … امکان پذیر است.

به اطلاعیه بانک مرکزی مراجعه می کنیم با یک شرایط  عادی مواجه می شویم که هدف آن  تسهیل ازدواج و کمک به زوج های جوان است. اما به بانک ها مراجعه می کنیم می گویند: دست ما نیست, بانک مرکزی به ما ابلاغیه نداده است! این وسط چه کسی مقصر است ؟

شغل کاذب /۵ میلیون بدهید تا ضامن شوم!

خانم دیگری تماس میگیرد و می گوید: نمیتوانم ضامن پیدا کنم اما به سایت های مختلف که سر میزنم بعضی از کارمندان رسمی حدود ۵ میلیون طلب می کنند تا ضامن من شوند.علاوه بر همه این ها آن طرف از من سفته می گیرد. چرا پیگیری نمی کنید؟

جالب اینجاست هربانک برای خود یک روش مختلفی را در پیش گرفته و همچنان بانک مرکزی دست روی دست گذاشته و تماشا می کند. اما ما همچنان ما منتظریم یک جا این آقایان مسئول فکری به حال  زوج های جوان کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روز ازدواج وام ازدواج بانک مرکزی وام ازدواج روز ازدواج شرایط وام ازدواج زوج های جوان وام ازدواج بانک مرکزی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم

به گزارش همشهری آنلاین حسام بدران، از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش در مساله مذاکرات با جدیت تعامل می‌کند و خواهان رسیدن به توافقی است که به رنج و مشکلات مردم فلسطین پایان دهد.

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تندرو او به طور عامدانه از رسیدن به توافق آتش‌بس ممانعت می‌کنند. محاسبات نتانیاهو با امور شخصی وی و آینده‌ سیاسی‌اش مرتبط است و به رسیدن به توافق اهمیت نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس افزود: آنچه در این دور از مذاکرات قاهره به ما پیشنهاد شد بهتر از پیشنهادت قبلی است.

بدران تاکید کرد: با دولت آمریکا ارتباط مستقیم نداریم بلکه از طریق واسطه‌ها با آن در ارتباط هستیم. دولت آمریکا بیطرف نیست بلکه در جنگ علیه ملت ما شریک است.

وی در بخش دیگری گفت: ما خواستار ورود ترکیه و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق با رژیم اسرائیل شدیم.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش جزئیات پیشنهاد آتش بس پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.

آن‌ها اعلام کردند که این توافق سه مرحله‌ای و ۱۲۴ روزه است.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

کد خبر 849218 برچسب‌ها خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟