Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:18:32 GMT

احداث ایستگاه تصفیه‌خانه پساب جنوب اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۸۸۳

احداث ایستگاه تصفیه‌خانه پساب جنوب اصفهان

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار مهر به پروژه‌های آماده بهره برداری منطقه ۶ اصفهان پرداخت و اظهار داشت: احداث مجموعه تقاطع غیر همسطح شهید کشوری و احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

وی افزود: بهره برداری از بوستان سایه در مساحتی بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان می‌تواند در جلوگیری از فعالیت گردوغبار در اطراف کلان شهر اصفهان مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۶ اصفهان به ساماندهی و تکمیل و تجهیز پارک‌ها هم اشاره‌ای داشت و گفت: ایمن سازی و اصلاح چراغ‌های روشنایی ۹ متری حاشیه رودخانه بخشی از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اصلاح و تعویض نورپردازی تونل همت با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد تومان تصریح کرد: احداث و راه اندازی آب‌نماهای پل فردوسی و نورپردازی گلستان شهدا و احداث منبع آب گلستان شهدا از اقدامات انجام شده است.

برکت به ساماندهی و خیابان سازی خیابان دنارت هم گریزی زد و گفت: پیاده روسازی و ساماندهی ضلع شمالی کوی امام و اصلاح و مرمت مسیر اتوبوس تندرو در منطقه ۶ و اجرای زیرسازی پیاده روهای خیابان شیخ مفید، ارباب، شیخ صدوق شمالی و جنوبی، خیابان شهید قدوسی و پارک‌های سطح منطقه قسمتی از پروژه‌های عمرانی این منطقه به شمار می‌رود.

کد خبر 4980056

منبع: مهر

کلیدواژه: تصفیه خانه شهرداری اصفهان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند بهزیستی مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی