Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:53:31 GMT

بازگشت گرما به نوار شمالی کشور از روز جمعه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۱۰۹

بازگشت گرما به نوار شمالی کشور از روز جمعه

«فریبا گودرزی» روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: امروز شاهد تشدید بارندگی‌ها در مناطقی از سواحل غربی خزر، استان‌های اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان هستیم که بارش‌ها گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای روز پنجشنبه در جنوب کشور و در استان سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب فارس و برای روز شنبه هفته آینده برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

گودرزی با یادآوری کاهش دمای استان‌های سواحل خزر و اردبیل تا ۱۲ درجه از امروز، گفت: مجددا از جمعه تا شنبه، دمای هوا در نوار شمالی کشور، حدود ۴ تا ۶ درجه گرم‌تر می‌شود.

وی درباره هوای امروز تهران،  گفت: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در عصر امروز با وزش باد همراه خواهد بود.  پیشینه دمای هوای پایتخت امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد فریبا گودرزی آذربایجان شرقی آذربایجان غربی هرمزگان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آذربایجان شرقی آذربایجان غربی هرمزگان سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد آذربایجان شرقی آذربایجان غربی هرمزگان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور