Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@16:39:47 GMT

سقوط واحدهای دارا یکم به زیر ارزش ذاتی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۲۷۵

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش هر واحد صندوق «دارا یکم» با افت 7.2 درصدی به 24 هزار و 74 تومان رسید تا مجموع ارزش 200 واحد اولین صندوق ETF دولتی بورس که در اردیبهشت ماه 2 میلیون تومان پذیره‌نویسی شده بود به 4 میلیون و 814 هزار تومان برسد.

 

این گزارش می‌افزاید: کاهش ارزش واحدهای صندوق دار یکم در حالی ادامه دارد که با افت 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصدی ارزش این واحدها در آخرین روز تیرماه، برخی کارشناسان بر این باورند که این واحدها کمتر از ارزش ذاتی خود دادوستد می‌شوند و تداوم روند کاهشی دارای یکم می‌تواند میل و رغبت سرمایه‌گذاران برای خرید داراهای دوم، سوم و چهارم را تحت تاثیر قرار دهد.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دارایکم سرمایه گذاران اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)

گردشگر روس به انبوه اسکناس های ایرانی که در برابر 3 اسکناس دلار تعویض کرده می خندد.   به گزارش عصر ایران؛ تصویری از یک توریست روس در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که گویای وضعیت غم انگیز سقوط ارزش پول ملی است.   کاربری در توییتر با انتشار این تصویر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراه او است را چنین شرح داد: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش پول ایران!
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان