Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:09:40 GMT

ادای احترام بازیگران آخر خط به مدافعان حرم و سردار سلیمانی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۴۴۳

ادای احترام بازیگران آخر خط به مدافعان حرم و سردار سلیمانی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

بازیگران سریال "آخر خط" با اشاره به اینکه بسیار خوشحال‌اند در مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند که محوریت مدافعان حرم را داشته، به خانواده‌های این عزیزان ادای احترام کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "آخر خط" شبکه سه سیما، به پایان راه رسید و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شبکه تلویزیونی چه سریالی را به آنتن می‌رساند؛ البته که قرار است فعلاً مینی‌سریالی را پخش کنند تا در تدارکِ به پایان رساندن سریالی در حال تولید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"آخر خط" علی مسعودی مضمونی کمدی و طنز داشت؛ داستان دو پسرخاله‌ای که بسیار شرور با حال و هوای اینستاگرامی، اتفاقات مختلفی را خلق کردند.

به خاطر مهاجرت وارد جمع مدافعین حرم می‌شوند. و این آغاز همان ماجرایی است که کارگردانش از دغدغه‌اش نسبت به ساخت چنین سریالی می‌گوید. مشروح گپ و گفت خبرنگار تسنیم  با عوامل این سریال و هنرمندانش را به زودی منتشر می‌کنیم. چرا که علی مسعودی کارگردان به همراه امیر غفارمنش، فاطمه امینی و داریوش سلیمی در نشست و میزگرد خبرگزاری تسنیم  درباره این سریال تلویزیونی شرکت کردند.

او در این گپ و گفت به خیلی از انتقادها و اتفاقات پاسخ داده اما بیشتر دلش می‌خواست حرف‌هایی از خانواده شهدای مدافع حرم بزند. نکاتی که او و همکارانش مطرح کردند را در این فیلم خواهید دید:

علی مسعودی (مشهدی)- نویسنده و کارگردان: اولین هدف من شاد کردن و روحیه دادن در این شرایط به مردم بود. خدا را هزار مرتبه شکر این اتفاق افتاد مردم این سریال را دوست داشتند. خیلی کامنت آمد برای من که خیلی خندیدیم. این مهم‌ترین رسالتی بود که من باید انجام می‌دادم و هزار مرتبه شکر.

چه آنهایی که 8 سال دفاع مقدس جنگیدند و چه بچه‌های مدافع حرم، خیلی آدم‌های بزرگ و شجاعی بودند و هستند.  جنگ اتفاق خاص و پیچیده‌ای است؛ در جنگ امروزی، تک‌تیرانداز 2500 متر با رزمنده فاصله دارد، استتار می‌کند و وسط پیشانی طرف را نشانه می‌رود. دمشان گرم که این قدر شجاع بودند. بدون هیچ چیزی جانشان را در کف دست گذاشتند.

در این جمع آقای سلیمی 10 میلیارد به شما بدهند در جایی که 2500 متر تک تیرانداز کمین می‌کند و از این فاصله شما را هدف قرار می‌دهد، می‌روید؟! زندگی خانواده‌های مدافع حرم را دیده‌ام زندگی ساده‌ای دارند.

اکثر دوستان ما فرزندان شهدا هستند که خیلی با آنها صمیمی‌ام و از مجاهدت‌ها و زندگی‌هایشان با خبرم. هم دمِ خودشان و هم دم خانواده‌هایشان گرم که سال‌ها صبوری کرده‌اند و کماکان هم این سختی‌ها و مشکلات را به جان می‌خرند. فقط می‌توانیم از آن‌ها تشکر کنیم.

فاطمه امینی (عمه) که او را بیشتر با خاله گلی برنامه "مل‌مل" می‌شناسند؛ او درباره خانواده مدافعان حرم گفت: "تقریباً قبل از کرونا هفته‌ای یک‌بار با دکتر سرشار و آقای سلامیان پیش خانواده این عزیزان می‌رفتیم و بچه‌هایشان را می‌دیدیم. قسم می‌خورم هیچ کدامشان هیچ حمایتی از دولت نمی‌گیرند و ته کار این بود که کاراکتر تلویزیونی کودک برود و بگوید سلام علیکم و یک عروسک بدهیم.

امیر غفارمنش: من هرکسی در هر جای دنیا که جانشان را کف دستش می‌گذارد بابت اعتقادش به هر شکلی باشد برایم قابل احترام است.

داریوش سلیمی: قابل احترام‌ترین و پاک‌ترین آدم‌ها آدم‌هایی بودند که در زمان جنگ شهید شدند و آدم‌هایی‌اند که در دفاع از حرم شهید شدند. این‌ها خالص‌ترین آدم‌های عرصه گیتی‌اند و خیلی کارشان بزرگ است.

من آدمی‌ام که ترسو نیستم و بارها ثابت کرده‌ام اما حتی این فیلم‌های داعشی را نمی‌توانستم نگاه کنم. من تا آخر عمرم برای همه‌شان احترام قائلم؛ من برای سردار سلیمانی از ته دلم احترام قائلم.

شبکه‌های خارجی تلویزیون را دریابید!مأموریت جدید برنامه‌های تلویزیون برای پاسداشت زبان فارسی/ استفاده از اسامی خارجی در تبلیغات، ممنوع

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT15 پیوست علی مشهدی، مدافعان حرم واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا داعش دفاع مقدس مدافعان حرم شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... آیا شورای نظارت وارد پشت‌پرده‌ پول‌گرفتن از مهمان‌ تلویزیونی می‌شود؟/ پرونده شفافیت مالی و دستمزدهای نجومی باز است الان زمانِ طنازی تلویزیون است/ ما نیستیم چون عده‌ای خاص همیشه هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیا شورای نظارت وارد پشت‌پرده‌ پول‌گرفتن از مهمان‌ تلویزیونی می‌شود؟/ پرونده شفافیت مالی و دستمزدهای نجومی باز است الان زمانِ طنازی تلویزیون است/ ما نیستیم چون عده‌ای خاص همیشه هستند واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا داعش دفاع مقدس مدافعان حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ نگاهی به زندگی یک زوج آسمانی در "هلهله فرشته‌ها" ۲ خودروهای «دی‌کاپریو» و «برد پیت» در «روزی روزگاری در هالیوود» به مزایده گذاشته می‌شود ۳ اعمال و فضائل شب و روز دهه اول ذی‌الحجه در بیان میرزا جواد ملکی تبریزی/ پاک‌ترین دهه سال ۴ اخبار کوتاه سینما | از حذف هری پاتر در HBO تا تولید سریال «بچه زرنگ» ۵ خاطرات شهیدی که تنها دارایی‌اش یک دست لباس سبز پاسداری بود ۶ مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به دیدار جمشید هاشم‌پور رفت ۷ ماجرای ماموریت ستاد فرماندهی عملیات ویژه آمریکا در آبهای خلیج فارس ۸ شبکه نمایش خانگی چگونه از تلویزیون سبقت گرفت؟ مهمترین اخبار فرهنگی سهراب پورناظری: پیشبرندگان سیاست‌های جدایی طلبانه انگلیس، امریکا و اسرائیل نباشیم سینمای بعد از پیروزی انقلاب در خلق «قهرمان» موفق بود فاطمه زهرا (س) با مهریه خود چه کرد ازدواج به سبک شهید زین الدین:مگر پاسداری هم شد شغل؟ مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد لبنان| طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکا صادرات بیش از ۳۷ تن زعفران ایرانی در سه ماه/ تولید ۹۴درصد کل زعفران دنیا در کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا داعش دفاع مقدس مدافعان حرم شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون ویروس کرونا داعش دفاع مقدس مدافعان حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون مدافعان حرم ترین اخبار آدم ها آخر خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سریال پر تماشاگر نون خ ۵ که به ماجرای خواستگاری از دختر ثروتمند روستا به نام گلاتاژ می‌پردازد، پربازدید شد. فصل پنجم نون خ ساخته سعید آقاخانی که از ۱۵ فروردین پخش خود را آغاز کرده همچنان در صدر محبوب ترین سریال های در حال پخش تلویزیون قرار دارد.

پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید

کد خبر 846852 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو