Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@05:21:28 GMT

حمیدرضا پگاه در «خانه امن» به جنگ داعش می‌رود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۵۶۲۱

حمیدرضا پگاه در «خانه امن» به جنگ داعش می‌رود

حمیدرضا پگاه پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» هستم، این سریال طی ماه‌های گذشته وارد مرحله فیلمبرداری شده و همچنان کار من در آن ادامه دارد. 

وی درباره نقش خود در این سریال اذعان کرد: در این اثر نقش «کمال» را ایفا می‌کنم، کمال یک مامور امنیتی است، روایت این سریال درباره فعالیت گروهک تروریستی داعش است و در این زمینه داستان کاملا متفاوت و جذابی را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیگر فیلم «دیدن این فیلم جرم است» درباره مضمون سریال تلویزیونی «خانه امن» اظهار کرد: داستان این سریال بسیار متفاوت است و امیدوارم مخاطب هم بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند، داستان «خانه امن» به دلیل اتفاقات معاصری که در آن مطرح شده جذابیت‌های خاص خود را برای مخاطبان دارد. 

وی در همین رابطه اذعان کرد: با توجه به تولید سریال تا اینجای کار به نظر من اثر قابل تامل و خوبی تولید شده است، فیلمنامه بستر اصلی هر اثر است و «خانه امن» از همان قدم اول با فیلمنامه و کارگردانی خوبی آغاز به کار کرده است. 

بازیگر فیلم سینمایی «گیلدا» با اشاره به احتمال اکران آنلاین این فیلم سینمایی اضافه کرد: اکران آنلاین به نوعی تنها راه فعلی برای ادامه کار سینما است، اتفاقی که طبیعتا مطلوب و ایده آل نیست اما در شرایط فعلی بیماری کرونا راه دیگر و انتخابی متفاوت باقی نمانده است. 

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: از نظر من اکران آنلاین می تواند مسیر موفقی را طی کند اما این موفقیت به تامین امکانات و بهبود وضعیت این مدیوم از اکران بستگی دارد، از نظر من موفقیت در حیطه اکران آنلاین وقتی رخ می‌دهد که فرهنگ اینگونه سینما در بین جامعه جا بیفتد. در حال حاضر می‌توان با برنامه ریزی و فرهنگسازی به اکران آنلاین امیدوار بود. 

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1412929

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون اکران آنلاین خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات حکومت طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «رحمت الله نجیب» معاون ریاست عمومی اطلاعات حکومت طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

وی افزود حضور و فعالیت گروه تروریستی داعش به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

نجیب تاکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

«ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی حکومت طالبان نیز پیش از این اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شود«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استاظهار نگرانی شورای امنیت از فعالیت داعش در افغانستان

وی با اشاره به برخی گزارش‌ و اظهارات مقامات آمریکایی گفته بود برخی کشورها و نهادها از نام داعش در جهت اهداف سیاسی خود استفاده می‌کنند.

مجاهد تاکید کرده بود این ادعاها با هدف بزرگنمایی گروه تروریستی داعش انجام می‌شود.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه پوتین برای افغانستان نیز پیش از این تاکید کرده بود آمریکا و انگلیس به تقویت سنگرهای شاخه خوراسان داعش کمک می‌کنند و در عین حال سران طالبان را با تهدید هواپیماهای بدون سرنشین تهدید می‌کنند تا از روسیه و چین فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است