Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:45:24 GMT

نقشه راه مظلومی برای صعود به جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۶۱۹

نقشه راه مظلومی برای صعود به جام جهانی

پرویز مظلومی که کارنامه اش در تیم استقلال قابل دفاع است؛ در حالی به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شده که کار در این فضا را خیلی تجربه نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با این حال سرمربی تیم ملی جوانان برای موفقیت دراین تیم و صعود به جام جهانی برنامه های جالبی را در نظر گرفته است که یکی از این برنامه های استفاده از دستیارانی است که قبلا در تیم های پایه کار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این دستیاران محمد نوازی خواهد بود.

 

صعود به جام جهانی جوانان که سال 2021 در اندونزی برگزار می شود و نمایش خوب در این بازی ها به طور حتم می تواند یک شروع دوباره برای این مربی باتجربه در فضای مربیگری باشد و این پیام را به طور حتم برای باشگاه های لیگ برتری مخابره خواهد کرد که هنوز تمام نشده و می تواند همانند گذشته در هدایت تیم ها کارنامه نسبتا قابل دفاعی از خود به جا بگذارد؛ هر چند که مسیر صعود به جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی برای تیم ملی جوانان سخت می شود. صعود از گروه نخست بازی ها با حضور تیم های ازبکستان – کامبوج و اندونزی خیلی برای ایران سخت نیست. بچه های تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا ازبکستان را شکست داده بودند و بر سکوی قهرمانی رفتند اما در مرحله یک چهارم نهایی ایران برای صعود باید با یکی از تیم های عراق – کره جنوبی یا ژاپن بازی کند که هر سه حریف – حریفان سختی هستند.

 

پرویز مظلومی که جز مربیان باتجربه فوتبال کشور به حساب می آید مصمم است با دستیارانی که برای تیم ملی جوانان انتخاب می کند مسیر صعود به جام جهانی را درست طی کند. این تیم یکی از فرصت های خوب برای او برای حضور دوباره در جمع مربیان شاغل در فوتبال کشور است. هر چند در این مسیر تدارک خوب فدراسیون فوتبال برای تیم ملی جوانان می تواند در موفقیت او نقش داشته باشد. واقعیت این است زمان زیادی به آغاز بازی ها باقی نمانده و ماه های زیادی از آماده سازی از دست رفته؛ به قول کارلوس کی روش تدوین بهترین برنامه در روزهای پیش رو زمان های از دست رفته را جبران نخواهد کرد. با این حال تدارک بازی های دوستانه خوب می تواند تیم ملی جوانان را برای یک کارزار سخت آماده کند.

پرویز مظلومی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرویز مظلومی صعود به جام جهانی تیم ملی جوانان بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ

جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان اسطوره ای سابق و مدیر فعلی تیم ملی ایتالیا، پس از اینکه پارما تیم سابق خود صعودش به سری آ را قطعی کرد در صفحه شخصی خود نوشت: بالاخره سری آ ! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!  تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!

بوفون  در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم پارما انجام داد و در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

پارما با تساوی یک بر یک مقابل باری ۷۴ امتیازی  و در صدر جدول سری بی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس