Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:09:43 GMT

تیم والیبال شهروند اراک همچنان بر مدار بلاتکلیفی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۱۸۰

تیم والیبال شهروند اراک همچنان بر مدار بلاتکلیفی

ایسنا/مرکزی با اعلام فدراسیون والیبال مبنی بر آغاز لیگ برتر والیبال از نیمه اول شهریور، همچنان حضور تیم شهروند اراک در این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار داد.

در همین ارتباط رضا سمیعی رئیس هیات والیبال استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ثبت نام اولیه نماینده اراک برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر صورت پذیرفته است و ما طی چند روز آینده می بایست با پرداخت مبلغ 150 میلیون تومان ورودی، ثبت نام خود را قطعی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چند روز گذشته پیگیری های زیادی برای تعیین اسپانسر نماینده اراک برای حضور در لیگ برتر انجام شده که متاسفانه صنایع استان زیر بار حمایت از این تیم نمی روند و امیدواریم با حمایت و پیگیری مسئولان، شاهد حضور مجدد اراک در لیگ برتر والیبال باشیم.

سمیعی تصریح کرد: فصل گذشته شهرداری و شورای شهر حمایت هایی از تیم شهروند داشتند که قابل تقدیر بود و انتظار داریم در فصل جاری هم این حمایت ها ادامه یابد.

رئیس هیات والیبال استان مرکزی ادمه داد: رشته والیبال از رشته های جذاب و پرطرفدار است و اگر نگاهی به تیم های لیگ برتری داشته باشیم، صرفا چند استان امکان حضور در بالاترین سطح مسابقات والیبال کشور را دارند و همین موضوع قطعا منجر به ارتقای ورزش و نشاط اجتماعی در بین جوانان خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، پیکان و سایپا 12 تیمی هستند که فدراسیون حضور آنها را در لیگ برتر قطعی دانسته است و باید منتظر ماند و دید وضعیت حضور نماینده اراک در این مسابقات چگونه خواهد بود و این انتظار از مسئولان استان وجود دارد که در این خصوص حمایت و پیگیری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم والیبال شهروند اراک اراك لیگ برتر والیبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) امروز (دوشنبه) تازه‌ترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رده اول همچنان در اختیار ایگا اِشویانتک است.

تغییرات زیادی در فهرست 10 نفر برتر رخ داده که مارکتا وندروسوا، تنیسور اهل چک به جایگاه ششم، ژنگ کینگ ون از چین به جایگاه هفتم و ماریا ساکاری یونانی از رتبه ششم به هشتم سقوط کردند.

10 تنیسور برتر زن جهان در رنکینگ جدید ATP بدین شرح هستند:

1. ایگا اِشویانتک (لهستان) - 10910 امتیاز
2. آرینا سوبولنکو (بلاروس) - 7498 امتیاز
3.کوری گاوف (آمریکا) - 7313 امتیاز
4. النا ریباکینا (قزاقستان) - 6673 امتیاز
5. جسیکا پگولا (آمریکا) - 4655 امتیاز
6. مارکتا وندروسوا (جمهوری چک) - 4090 امتیاز
7.  ژنگ چینگون (چین) - 3945 امتیاز
8.ماریا ساکاری (یونان) - 3925 امتیاز
9. اونس جابر (تونس) - 3748 امتیاز
10. النا اوستاپنکو (لتونی) - 3493 امتیاز

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا