Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید عبداللهی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: ۱۸۴ بهبودیافته کرونا در سطح استان در طرح پلاسما درمانی در جهت کمک به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ نیازمند به پلاسما مشارکت کردند.

او افزود: در هفته پایانی تیر ماه امسال، ۲ هزار و ۴۷۱ نفر با حضور در پایگاه‌های اهدای خون استان خون خود را به نیازمندان اهدا کردند و از مجموع آمار ذکر شده در این بازه زمانی ۱۳۳ نفر زن و دو هزار و ۳۵۰ نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: ۶۴۰ نفر از این تعداد افرادی با سابقه مراجعه و هزار و ۵۰۸ نفر افرادی هستند که به‌صورت مستمر به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه می‌کنند و ۳۳۲ نفر در این هفته برای اولین بار به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه کرده‌اند.   بیشتربخوانید پلاسما تراپی دوای درد مبتلایان به کرونا/۲۳ بیمار تحت درمان قرار گرفتند
عبداللهی با اشاره به اینکه همچنان تعداد مراجعان اهدای خون گروه خونی «O مثبت» بیشترین و گروه‌های خونی مراجعه‌کننده «AB منفی» و «O منفی» کمترین هستند، بیان کرد: با توجه به اوج‌گیری مجدد شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به منابع خونی، از زائران و مجاوران امام رضا (ع) درخواست می‌کنیم که در امر خداپسندانه اهدای خون و اهدای پلاسمای بهبودیافتگان مشارکت پررنگ‌تری داشته باشند.

او با تأکید بر اینکه پلاسمای کرونایی‌های بهبودیافته یکی از نیاز‌های مبرم بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها است، تصریح کرد: تاکنون ۱۸۴ بیمار کرونایی بهبودیافته در سطح استان در طرح اهدای پلاسما درمانی مشارکت داشته‌اند و موجب نجات جان بیماران کرونایی نیازمند به پلاسما شده‌اند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلاسما درمانی ویروس کرونا اهدای خون بهبودیافتگان کرونا اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی