Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: بیمارستان صحرایی در شهرستان فردیس تجهیزات اولیه یک بیمارستان را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سردار سید یوسف مولایی، فرماند سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی شهرستان فردیس، با اشاره به برنامه های  جهادی مبارزه با کرونا در پیک اول این بیماری، گفت: خوشبختانه با همت جهادی، همه دستگاه‌ها در مرحله اول این بیماری، موفق عمل کردند و در مرحله دوم و وضعیت قرمز کرونا همچون اسفندماه ، همه ظرفیت های سپاه برای مقابله با بیماری در کنار دانشگاه علوم پزشکی البرز قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکانات بیمارستان صحرایی برای مقابله با بحران از سال ۹۰ توسط سپاه استان خریداری شد و اکنون  استقرار بیمارستان صحرایی یک خودآزمایی برای قرار گرفتن در شرایط اضطرار محسوب می‌شود و عقل حکم می‌کند آمادگی لازم برای شرایط بحران و مواقع ضروری را داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بیمارستان صحرایی دارای سیستم‌مدار بسته، اتاق عمل و امکانات اولیه بیمارستانی است که مجموعه سپاه با همه توان در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی در شهرستان فردیس که در کنار بیمارستان صحرایی قرار دارد، گفت: این نقاهتگاه  با امکانات لازم در حد بیمارستا‌ن و از  بهترین نقاهتگاه‌های استان و کشور است که با همکاری  شورای اسلامی شهر و اداره ورزش فردیس با ظرفیت ۲۰۰ تختخواب، راه اندازی شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان استان البرز سپاه بیماری بیمارستان صحرایی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد