Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@00:38:27 GMT

بازپیرایی بیلبوردهای شهرداری منطقه 15

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۴۹۵

بازپیرایی بیلبوردهای شهرداری منطقه 15

خبرگزاری آریا - 2 بیلبورد بزرگ منطقه 15 با هدف ساماندهی و زیبا سازی سیمای شهر بهسازی و نوسازی شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر اهمیت سیمای شهری در نظم و انتظام و آرامش بصری و دیداری شهروندان افزود: بیلبورد ورودی شهر تهران واقع در بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده سه راه سیمان به مساحت 120 مترمربع با مضمون خوش آمد گویی و خیر مقدم به شهروندان گرامی که از این مسیر وارد شهر تهران می شوند نوسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطفی ادامه داد: بیلبورد دو طرفه مستقر در میدان بسیج نیز به مجموع مساحت 96 متر مربع با نقش ذکر صلوات بهسازی شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 7 هزار متر مربع تبلیغات محیطی با موضوع طرح های آموزش شهروندی نظیر مقابله با ویروس منحوس کرونا، کاهش پسماند(طرح کاپ)، حقوق شهروندی و مناسبت های ملی و مذهبی در فضاهای تبلیغاتی سطح منطقه 15 اکران شده است.
او در پایان با تاکید بر اهمیت نقش توسعه فرهنگی در رفع معضلات و مشکلات شهری گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت های موجود درعرصه تبلیغات محیطی منطقه برای فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم اخلاقی، ارزشی بهره گیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهترشدن شرایط حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، مصطفی عسکری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان پسماند نسبت به گذشته با تغییرات روبه‌رشدی همراه بوده است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهتر شدن شرایط حرکت خواهیم کرد، اظهار کرد: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به اینکه دفن پسماندهای بیمارستانی طبق دستورالعمل مدیریت پسماندهای بیمارستانی به‌صورت تخصصی و در ترانشه جداگانه انجام می‌شود، افزود: پسماند ارمغان زندگی مدرن و صنعتی امروزی ما انسان‌ها و مهم‌ترین چالش کنونی طبیعت در همه کشورها از جمله کشور ماست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه برای ترغیب و تشویق کودکان، تعدادی از دانش‌آموزان به‌عنوان «همیار بازیافت» انتخاب شده‌اند و وظایف آن‌ها نیز مشخص و آموزش‌های لازم ارائه شده است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش به‌عنوان دو اصل مهم در دستور کار سازمان قرار دارد و در این خصوص آموزش تفکیک از مبدأ و مدیریت پسماند به دانش‌آموزان انجام شده است.

وی یادآور شد: حفر ترانشه برای دفن پسماندهای عادی، بیمارستانی و پساب‌های خانگی، مدیریت شیرابه‌ها، احداث سرویس بهداشتی‌، گسترش فضای سبز، نمازخانه و سالن غذاخوری برای رفاه کارکنان کارخانه بازیافت، از اقدامات پیشِ‌روی این سازمان است که امیدواریم تا پایان سال‌جاری محقق شود.

کد خبر 747926

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز