Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:30:41 GMT

فراخوان ال جی برای اختلال در ۶۰ هزار تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۹۸۵

فراخوان ال جی برای اختلال در ۶۰ هزار تلویزیون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا،  شرکت «ال جی الکترونیکز»  فراخوانی برای ۶۰ هزار تلویزیون «او ال ای دی» در کره جنوبی اعلام کرده است.

دلیل این فراخوان داغ شدن بیش از حد دستگاه است. برای حل این مشکل باید برد پاور(منبع تغذیه) تلویزیون تعویض شود.

طبق یادداشت های مقامات این شرکت، ۱۹ مدل تلویزیون «او ال ای دی» ال جی با این اختلال مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل ها بین فوریه ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی فروخته شده اند. دلیل داغ شدن بیش از حد دستگاه در حقیقت اختلال برخی قطعات برد پاور است که برای کاهش سروصدا به کار می روند. 

ال جی اعلام کرده کارآمدی تعداد اندکی از قطعات به کارفته در برد پاور با گذر زمان کاهش می یابد و همین امر احتمالا به داغ شدن تلویزیون ها منجر می شود.

کد خبر 4980253 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ال جی نمایشگر فراخوان ویروس کرونا تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری نانو امنیت سایبری امنیت اطلاعات فناوری فضایی واکسن کرونا گوگل اینترنت نوآوری ماهواره شرکت هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطار‌های تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطار‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است؛ بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطار‌های خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطار‌های عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطار‌ها با کندی انجام می‌شود.

 باتوجه به حذف قطار‌های تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند. 

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطار‌های تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید