Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مطالبات زعفران‌کاران را از طریق تذکر و سؤال از وزیر در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جواد نیک بین اظهار کرد: سال گذشته و در راستای حمایت از زعفران‌کاران، دولت طرح خرید حمایتی زعفران را به مرحله اجرا درآورد اما متأسفانه با طولانی شدن روند پرداخت مطالبات زعفرانکاران شاهد پشیمانی آن‌ها از مشارکت در این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: این مشکل در تمامی شهرهای تولیدکننده زعفران وجود دارد به عنوان مثال بر اساس آماری که از تعاون روستایی شهرستان کاشمر گرفته‌ایم هم اکنون ۳۷ درصد از مطالبات زعفران‌کارانی که محموله‌های بالای ۴ کیلو و ۷۳۵ گرم تحویل داده‌اند، باقی مانده که برای پرداخت کامل این مطالبات، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کاهش ارزش پول، هر چه در پرداخت مطالبات زعفران‌کاران تأخیر بیشتری به‌وجود آید، آن‌ها بیشتر متضرر می‌شوند و بنابراین از سازمان تعاون روستایی انتظار داریم نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز اقدام لازم را انجام دهد تا اعتماد کشاورزان به طرح‌های حمایتی دولت از بین نرود.

نیک بین تاکید کرد: این موضوع را از طریق تذکر و سوال از وزیر در مجلس نیز پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم وزارت جهادکشاورزی تامین اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مطالبات زعفران کاران طرح خرید حمایتی زعفران مطالبات زعفران کاران پرداخت مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری