Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سمن ها با ایده های نو و ابتکاری جهت رفع مشکلات و رشد فرهنگی و اجتماعی استان به ویژه در راستای مقابله با بیماری کرونا گام بردارند.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست با دبیران تشکل های مردم نهاد استان، افزود: هدف از برگزاری این نشست ها تقویت ارتباط موثر با تشکل های مردم نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار ایجاد بسترهای جدید فعالیت های داوطلبانه به دلیل شیوع ویروس کرونا شد و اظهارکرد: با توجه به فعالیت هر یک از تشکل ها در چارچوب قوانین ‏و مقررات و آیین نامه های مربوطه می طلبد با برنامه ریزی مناسب به سمت و سوی ‏برگزاری برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی برای مقابله با این ویروس حرکت کنید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا باید از حضور در تجمعات خودداری شود، خاطرنشان کرد: پیگیری و انجام برخی از امورات مربوط به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از راه دور و به صورت مجازی امکان پذیر است.

میرمحمدی تاکید کرد: با آموزش سواد اجتماعی و فرهنگی مردم در فضای مجازی بحران کرونا را به یک فرصت تبدیل کنید.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت سازمان‌ های مردم‌ نهاد  زمینه‌ ساز تشویق بهتر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار اجرای حرکت های ابتکاری و خلاقانه از سوی سمن ها با توجه به موضوعات روز دنیا شد و ادامه داد: باید نگاه ها را تغییر دهیم.

میرمحمدی عنوان کرد: در بازه زمانی شیوع ویروس کرونا در استان سمن‌ ها با ظرفیت بالای خود اقدامات چشمگیری همراه با جهادگران سلامت انجام دادند که قابل تقدیر  است.

وی خواستار مشارکت بیش از پیش سمن ها در تهیه موادضدغفونی کننده، ماسک و...برای افراد نیازمند شد و بیان کرد: اگر اقدامات مشارکتی باشد شاهد خروجی بهتری خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد این نشست را فرصت مناسبی برای هم فکری و هم اندیشی با دبیران تشکل ها به منظور اجرای بهتر برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با ‏تاکید بر اولویت بندی نیازهای روز جامعه عنوان و اظهارکرد: باید تشکل ها به صورت میدانی به فعالیت های خود بپردازند و تنها به ثبت یک اسم در سامانه اکتفا نکنند.

به گزارش ایسنا، میرمحمدی بیان کرد: امید است شاهد حضور پررنگ تر سمن های استان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا باشیم.

گفتنی است در این نشست مهمترین طرح‌ها و برنامه های سمن های استان مورد بحث قرار گرفته و ابهامات، پیشنهادات و انتقادات موجود در فعالیت های داوطلبانه سمن ها نیز بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد تشکل های مردم نهاد تشکل ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند