Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:54:04 GMT

مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۶۷۰

مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد

خبرگزاری میزان- مجمع عمومی فدراسیون بوکس به ریاست علی‌نژاد و به صورت وبینار برگزار شد. تاریخ انتشار: 12:38 - 01 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۸۹۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون بوکس، مجمع عمومی فدراسیون بوکس صبح امروز (چهارشنبه) به صورت وبینار در محل وزارت ورزش و جوانان به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا کلیپی کوتاه از عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری برای اعزای مجمع پخش شد و حسین ثوری گزارشی از عملکرد فدراسیون در مدت زمان ریاست خود ارائه داد.

سپس گزارش حسابرس، خزانه‌دار و بازرس ارائه شد که تمام گزارش‌ها با رای مثبت اعضای مجمع همراه شد.

همچنین در خلال این مجمع علیرضا استکی سرمربی تیم ملی توضیحاتی در خصوص شرایط بوکسورهای المپیکی ارائه داد و برخی روسای هیئت استان‌ها که به صورت آنلاین مجمع را نظاره می‌کردند هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

در پایان نیز علی‌نژاد ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری، از گزارش مالی شفاف فدراسیون ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: نشست مشترک روسای فدراسیون بوکس و کاراته با رییس کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بوکس فدراسیون بوکس مهدی علی نژاد علیرضا استکی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال