Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین اعلام کرد، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور به بیش از ۶۰ هزار نفر افزایش یافته و بیش از ۱۱۱ هزار نفر به دلیل مشکوک بودن به آلودگی، تحت نظارت پزشکی قرار دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ستاد نظارت بر گسترش ویروس کرونا که زیر نظر شورای امنیت ملی و دفاع این کشور فعالیت دارد، اعلام کرد که تعداد مبتلایان جدید به عفونت کووید-19 در اوکراین طی یک روز گذشته 829 نفر افزایش یافت و بدین ترتیب شمار افراد آلوده به ویروس کرونا به بیش از 60 هزار نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، علاوه بر این، طی یک روز گذشته، 16 بیمار دیگر در اثر این عفونت جان خود را از دست دادند و 973 نفر هم بهبود یافته‌اند.

این ستاد یادآور شد، بدین ترتیب در مجموع از ابتدای شیوع بیماری همه گیر کرونا، 60 هزار و 900 مورد از این عفونت در سراسر اوکراین تشخیص داده شده است، یک هزار و 534 بیمار فوت کرده و 33 هزار و 172 نفر هم درمان شده‌اند.

در حال حاضر، 111 هزار و 114 نفر از شهروندان اوکراینی به دلیل مشکوک بودن به آلودگی به ویروس کرونا، تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

وضعیت کرونا در اوکراین/ کی‌یف عملاً بودجه‌ای برای مبارزه با کرونا نداردوضعیت کرونا در اوکراین/ تمدید رژیم قرنطینه برای یک ماه دیگر

 

در تاریخ 16 جولای (26 تیر ماه) اعلام شد که صندوق بودجه برای مبارزه با ویروس کرونا در اوکراین که بودجه‌ای معادل 64.7 میلیارد گریونا (واحد پول اوکراین که چیزی معادل 2.4 میلیارد دلار می‌شود) در آن وجود داشت، عملاً خالی شده است.

به گفته "سرگئی مارچینکو" وزیر دارایی اوکراین، وجوه موجود در این صندوق عمدتاً برای پرداخت به آن دسته از شهروندانی که در نتیجه برقراری رژیم قرنطینه آسیب دیده بودند، صرف شده است.

در  تاریخ 15 جولای، "ماکسیم استپانوف" وزیر بهداشت اوکراین اعلام کرد که محدودیت‌های قرنطینه در این کشور قرار است حداقل برای مدت یک ماه دیگر تمدید شود.

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌‌جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست ۳ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۴ کشته شدن ۱۸ تروریست و انهدام ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سیناء ۵ اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ۶ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۷ آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ ۸ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد مهمترین اخبار بین الملل یادداشت| آیا مصوبه پارلمان مصر به‌معنای دخالت نظامی در لیبی است؟ لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا/ معترضان در پورتلند قصد عقب نشینی ندارند آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران اردن: طرح الحاق نظام آپارتاید جدید را ایجاد می‌کند/ اردن «وطن جایگزین» فلسطینیان نخواهد بود لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود بذرپاش رئیس دیوان محاسبات شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در اوکراین ویروس کرونا بین الملل هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز شنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۴۳۷  نفر خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در چهار مورد جنایت، ۳۲  شهروند فلسطینی را شهید و ۶۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟