Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:22:24 GMT

جرارد: همیشه با حسرت به گذشته نگاه می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۸۵۴

جرارد: همیشه با حسرت به گذشته نگاه می‌کنم

به گزارش ایرنا، از حضور بازیکنانی چون «استیون جرارد»، «فرانک لمپارد»، «دیوید بکهام»، «جان تری» و «وین رونی» در تیم ملی انگلیس، به عنوان نسل طلایی این تیم یاد می‌شود. این بازیکنان هیچگاه نتوانستند در یک تورنمنت بین‌المللی قهرمان شوند و این حسرت همیشه به دل هواداران و بازیکنان نسل طلایی تیم ملی انگلیس باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

جرارد اسطوره و کاپیتان تیم فوتبال لیورپول در گفت و گویی در این خصوص، بیان داشت: اگر نسل طلایی تیم ملی انگلیس در آن زمان مربی مانند «ژوزه مورینیو»، «پپ گواردیولا» یا «یورگن کلوپ» داشت به طور قطع جام‌های زیادی بدست می‌آوردیم.  

کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است بازیکنان انگلیس در زمان مربیگری افرادی چون «فابیو کاپلو»، «استیو مک‌لارن» و «اسون گوران اریکسون» نتوانستند با این مربیان از نظر شخصیتی مطابقت پیدا کنند و همین دلیل باعث شد که هیچوقت به موفقیتی دست پیدا نکنند.

شماره هشت افسانه‌ای لیورپول ادامه داد: همیشه با حسرت و پشیمانی به عکس‌های آن دوره نگاه می‌کنم. ما بازیکنان خارقالعاده‌ای داشتیم. گاهی اوقات به موفقیت نزدیک می‌شدیم اما هیچ‌وقت به آن نمی‌رسیدیم. 

وی افزود: به عقب که برمی‌گردم، می‌بینم که ما به یک مدیر نیاز داشتیم که از همه ستاره‌های آن دوره بزرگتر باشد. به طور مثال «رافا بنیتز» در آن زمان در دسترس بود اما شاید دلش نمی‌خواست که یک مربی ملی باشد.

جرارد در خصوص قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس بعد از ۳۰ سال، گفت: «ویرجیل فن‌دایک» و «آلیسون بکر» دو ستون اصلی تیم هستند که با دقت زیادی که دارند، توانستند لیورپول را به قهرمانی برسانند.

وی ادامه داد: قبل از آمدن این دو بازیکن نیز تیم خوبی داشتیم اما با اضافه شدن آن‌ها به تیم، لیورپول به سطح جهانی رسیده است.

برچسب‌ها لیورپول فرانک لمپارد یورگن کلوپ فابیو کاپلو ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا تیم ملی انگلیس ویرجیل فن دایک وین رونی انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول فرانک لمپارد یورگن کلوپ فابیو کاپلو ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا تیم ملی انگلیس ویرجیل فن دایک وین رونی انگلستان لیورپول فرانک لمپارد یورگن کلوپ فابیو کاپلو ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا تیم ملی انگلیس ویرجیل فن دایک وین رونی انگلستان تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!

دیویس مویس، سرمربی با سابقه لیگ برتر انگلیس از رفتن یورگن کلوپ در پایان فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فارس، با اینکه لیورپول امروز یک روز تلخ و ناامیدکننده داشت ولی دیوید مویس به تمجید از کلوپ پرداخت و به شوخی اعلام کرد که او رفتن این سرمربی آلمانی خوشحال است.

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس مدعی شد که «حضور کلوپ یک اتفاق عظیم برای لیورپول بود و توانست یک باشگاه بزرگ را به خوبی کنترل کند».

او در پایان به شوخی گفت: عجله کن و زودتر از اینجا برو!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جرارد و یک رکورد دیگر با پیراهن لیورپول(عکس) واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

دیگر خبرها

  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!