Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمدرحیم شهریاری با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر موسسه خیریه امدادی است که خدمات بشردوستانه ارائه می دهد، گفت: براساس ماده ۲۲ اساسنامه، کار در جمعیت هلال احمر داوطلبانه است و کسانی که در جمعیت هلال احمر مشغول به کار هستند باید نگاه خیریه، بشردوستانه و داوطلبانه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که در جمعیت هلال احمر مشغول به کار بوده و دارای پست سازمانی هستند، تابع قوانین مدیریت خدمات کشوری هستند و تعریفی برای پرداخت حقوق و مزایای این افراد وجود دارد که پرداخت حقوق و مزایا براساس آن انجام می شود.

خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر با تاکید بر اجرای مصوبه افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان، اظهارداشت: اسفندماه سال گذشته مصوبه ای اجرا شد که بر اساس آن ۵۰ درصد به حقوق کارکنان اضافه شد که تامین بودجه مورد نیاز آن بایستی از محل منابع داخلی باشد و انجام این موضوع با شیوع کرونا در کشور همزمان شد. با توجه به اینکه منابع داخلی جمعیت هلال احمر از محل ثبت اسناد و املاک و همچنین گمرکات کشور بوده و شیوع کرونا موجب کاهش ۸۵ میلیارد تومانی درآمد ماهانه جمعیت هلال احمر شد.

به گفته وی، درآمد ماهانه جمعیت هلال احمر از محل ثبت اسناد و املاک و گمرکات کشور مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان بود که با توجه به شیوع کرونا این مبلغ با کاهش ۸۵ میلیارد تومانی به ۶۵ میلیارد تومان در ماه رسیده است.بنابراین وصولی های جمعیت هلال احمر از محل منابع داخلی نسبت به بودجه قبل از شیوع کرونا به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است و این موضوع روی پرداختی ها به کارکنان تاثیرگذاشته است.

شهریاری به مصوبه ای مبنی بر پرداخت بخشی از رفاهیات به صورت نقدی و غیرنقدی در صورت تامین اعتبار، اشاره کرد و افزود: در سال جاری با توجه به افزایش ۵۰ درصدی حقوق و ۱۵ درصدی از فرودین ماه سال جاری، هزینه های جمعیت به شدت افزایش پیدا کرده در حالیکه در مقابل، درآمدهای این جمعیت با کاهش چشمگیری مواجه بوده است. علی رغم همه پیگیری های انجام شده، ما توانستیم حقوق و مزایای کامل پرسنل به علاوه اضافه کار را تا آخر تیرماه پرداخت کنیم.

رفاهیات مسکن اردیبهشت ماه کارکنان پرداخت شد

خزانه دارکل و ذیحساب جمعیت هلال احمر در زمینه پرداخت رفاهیات که در سال های قبل پرداخت می شد، گفت: جمعیت هلال احمر در سال جاری با محدودیت های مالی مواجه شده، اما با این حال، رفاهیات مسکن اردیبهشت ماه پرداخت شده است و پیش بینی ما این است که با بهبود وضعیت اقتصادی کشور در ماه های آتی این رفاهیات هم پرداخت شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت هلال احمر

شهریاری درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سراسر کشور، بیان کرد: با تلاش های زیاد موفق شدیم تا ۱۱۰ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: همه موارد تا جایی که ظرفیت مالی جمعیت هلال احمر اجازه داده است پرداخت شده و تلاش می کنیم رفاهیات مسکن هم با افزایش وصولی ها پرداخت شود.

دریافت منابع عمومی جمعیت هلال احمر تا شهریور ماه

خزانه دارکل و ذیحساب جمعیت هلال احمر با اشاره به دریافت منابع عمومی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه از سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: از سازمان برنامه و وبودجه کشور، تخصیص های جمعیت هلال احمر تا شهریورماه را دریافت کرده ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری جمعیت هلال احمر باشیم. ما این منابع را به سمت پرداختی های پرسنل و حق و الزحمه امدادگران هدایت کرده ایم.

برچسب‌ها جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت هلال احمر شیوع کرونا پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۴ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز پنجشنبه گفت: بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ۴ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی، در استان خوزستان با آبگرفتگی در شعب دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این شعب توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است.

در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در شعب دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده و امدادرسانی در شعب دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

همچنین استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی از طریق شعبه هلال‌احمر در شاهین شهر و شعب سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از شهروندان خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از صبح پنجشنبه بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز نیز آغاز شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد