Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:15:31 GMT

نماز جمعه این هفته در سراسر استان کرمان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۰۴۳۰

نماز جمعه این هفته در سراسر استان کرمان لغو شد

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان از لغو برگزاری نماز جمعه این هفته به دلیل قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سید‌محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان و موارد بستری در بیمارستان‌ها  و قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت قرمز نماز جمعه این هفته در سراسر استان کرمان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری با ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا و نظر دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گرفته شده است گفت: در این راستا نماز جمعه‌های این هفته سوم مردادماه در سراسر استان کرمان برگزار نمی‌شود.

ادامه روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی در استان کرمان؛ وضعیت هنوز قرمز استسیر صعودی مبتلایان کرونا در جنوب استان کرمان/ امکانات موجود پاسخگوی مراجعه بیشتر را نداردفاجعه کرونا در کمین مردم جنوب استان کرمان؛ کرونا در سایه بی‌توجهی مردم می‌تازد

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری نماز جمعه در سراسر استان در هفته‌های گذشته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و مشکلی در این ارتباط وجود نداشته است افزود: دلیل اصلی لغو نماز جمعه این هفته عادی‌انگاری مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از عدم برگزاری نماز جمعه در این هفته ایجاد حساسیت در بین آحاد مختلف جامعه نسبت به این مسئله مهم و حیاتی است ادامه داد: تلاش بر این بوده تا با این اقدام هشداری جدی به عموم مردم داده شود که خطر شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه جدی است.

جعفری با اشاره به اینکه لغو برگزاری نماز جمعه تنها در این هفته است افزود: از هفته بعد طبق روال گذشته برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم آیین دشمن‌شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه در استان کرمان هر هفته در 56 نقطه سراسر استان برگزار می‌شود که این هفته به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری آن لغو شده است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ستاد نماز جمعه‌ ویروس کرونا بیشتر بخوانید... نماز جمعه در ۵ نقطه قرمز استان سمنان برگزار نمی‌شود وضعیت قرمز برگزاری نماز جمعه این هفته ۳ شهرستان استان اردبیل را لغو کرد نماز جمعه این هفته در استان البرز برگزار نمی‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز جمعه در ۵ نقطه قرمز استان سمنان برگزار نمی‌شود وضعیت قرمز برگزاری نماز جمعه این هفته ۳ شهرستان استان اردبیل را لغو کرد نماز جمعه این هفته در استان البرز برگزار نمی‌شود واژه های کاربردی مرتبط ستاد نماز جمعه‌ ویروس کرونا استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۴ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز/ باغداری موفق که بازار ‌فلفل‌دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد ۶ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۷ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۸ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم روایتی از دیدار نمایندگان مردم استان‌های شرق کشور با وزیر خارجه/ توافق جامع ایران و افغانستان تا ۳ ماه آینده نهایی می‌شود گزارش ویدئویی| کلنگ‌هایی که بر زمین می‌ماند / چرا ساخت پردیس سینمایی گاوازنگ مسکوت ماند؟ ادامه وضعیت قرمز کرونا در خراسان رضوی/ آمار بستری‌شدگان افزایش یافت مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه ویروس کرونا ستاد نماز جمعه ویروس کرونا استان کرمان نماز جمعه این هفته برگزاری نماز جمعه شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود سراسر استان نماز جمعه استان کرمان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه


به گزارش خبرگزار صدا و سیما، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره برنامه تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینما‌های سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود، اما اکران سایر فیلم‌ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینما‌ها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی