Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلایی گفت: موج تبلیغات رسانه ای دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از اول محرم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهران جلایی » در دیدار اعضای ستاد برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به عنوان اتفاقی خوب در راستای ترویج معارف سیدالساجدین طی یک دهه اخیر نام برد و اظهار کرد: عوامل اجرایی این رخداد علی رغم تمام کمبودها و سختی ها، با تعصب و تعهد کار را جلو بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط موجود ممکن است کنگره غیرحضوری برگزار شود، افزود: شرایط کنونی، فرصتی را را فراهم کرده است تا معارف امام سجاد(ع) در قالب های نو و جدید به جامعه ارائه شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از ضعف در تولید محتوا و سرعت پایین به عنوان بخشی از آسیب ها در حوزه رسانه و فضای مجازی یاد کرد و گفت: در فضای رسانه ای و مجازی نخستین خبر، حرف اول را می زند.

 

وی با بیان اینکه از تولیدات و آثار محتوایی کنگره به بهترین شکل ممکن در رسانه استانی خلیج فارس استفاده خواهیم کرد، افزود: موج تبلیغات رسانه ای دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) را از اول محرم آغاز می کنیم.

 

جلایی، حوزه های خبر مکتوب، صوتی، تصویری و شبکه های مجازی را از ظرفیت های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس معرفی کرد و گفت: این ظرفیت ها به طور کامل در اختیار کنگره قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود: در طول سال نیز یک برنامه شاخص را در رادیو ویژه معارف صحیفه سجادیه اختصاص خواهیم داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان »، مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های آسمانی سجادیه نیز گفت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، حرکتی اعتقادی و فرهنگی و باقیات و صالحات همه کسانی است که به حد وسعشان به برگزاری این برنامه فاخر دینی کمک می کنند.

 

وی با ادعای اینکه این رخداد از لحاظ استمرار و گستره ملی و بین المللی مشابه استانی و کشوری ندارد، افزود: از دستگاه های فرهنگی استانی و کشوری به ویژه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که در طول یک دهه همراهی خوبی با کنگره داشته اند، قدردانی می کنم.

 

« علی علامه زاده »، دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) نیز گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنگره به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: ضرورت دارد که از ظرفیت رسانه به ویژه رسانه ملی در نشر تولیدات و محتوا بیش از سنوات گذشته بهره ببریم.

 

علامه زاده خاطرنشان کرد: بازده زمانی ۱۲تا۲۵محرم اوج برنامه های کنگره است اما برنامه های متنوع و مختلفی با محوریت این رخداد مهم و اثرگذار در طول سال برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع کنگره بین المللی امام سجاد ع خلیج فارس رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد