Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمان گفت: شوراهای مختلف فرهنگی در مرکز کشور تصمیم می‌گیرد و امام جمعه یا استاندار را به‌عنوان رئیس شورای فلان انتخاب می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در شورای اقامه نماز استان کرمان با حضور فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در محل سالن شهید مرتضوی زاده استانداری برگزار شد اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در برافراشتن پرچم نماز نقش مهمی به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر چه که برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه تلاش شود به همان اندازه شاهد خیرات و برکات آن در جامعه خواهیم بود گفت: زحمات انجام شده برای اقامه نماز در پیشگاه خداوند ماجور است.

امام جمعه کرمان: مدیران با دلسوزی و هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم تلاش کنندامام جمعه کرمان: اعضای شورای نگهبان ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نیایندامام جمعه کرمان: پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در فضای مجازی نباید کمتر از فضای حقیقی باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با عنوان اینکه به نظر می‌رسد در سه حوزه در ارتباط با اقامه نماز دچار اشکالاتی هستیم که باید برطرف شود افزود: شوراهای مختلف فرهنگی در مرکز کشور تصمیم می‌گیرد و امام جمعه یا استاندار را به‌عنوان رئیس شورای فلان انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام جمعه در حدود 10 شورا مسئولیت دارد و بخشنامه می‌کنند که امام جمعه مسئول باشد گفت: تعدادی مراجعه می‌کنند که همچین شورایی داریم و برای شما به‌عنوان مسئول فلان شورای فرهنگی حکم زدند.

علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر اینکه ساختار فعالیت‌ها باید اصلاح شود و یکی از اشکالات ساختاری همین موضوع است ادامه داد: استاندار هم به همین شکل است و انواع مسئولیت‌ها را به او می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مشخص نیست چقدر از ظرفیت استاندار به‌عنوان نفر نخست استان در پیشبرد اهداف شورا استفاده می‌شود گفت: اشکال دوم به رویکردها است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در یک شهر اولین گام شرکت مردم در نماز جماعت‌ها است ادامه داد: این‌گونه نیست که هر که در نماز جماعت ادارات شرکت کرد در نماز جماعت مساجد هم شرکت کند و یا اینکه در نماز جمعه هم شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی در خانه‌هایشان نماز می‌خوانند و به هر دلیلی برای اقامه نماز به مسجد نمی‌آیند گفت: باید به‌گونه‌ای عمل کرد که زمینه حضور مردم به‌ویژه جوانان در نماز جماعت را فراهم کرد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه اشکال سوم بر عملکردها است ادامه داد: فعالیت‌های ما شورای اقامه نماز استان کرمان باید متناسب با نیاز جامعه و مخاطب باشد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: حرف جوانان را باید شنید و از آنها استفاده کرد امام جمعه کرمان: ابعاد مختلف مکتب سلیمانی را باید هنرمندانه در جامعه ترویج داد امام جمعه کرمان: بخشی از محرومیت‌های استان کرمان را می‌توان با زکات از بین برد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: حرف جوانان را باید شنید و از آنها استفاده کرد امام جمعه کرمان: ابعاد مختلف مکتب سلیمانی را باید هنرمندانه در جامعه ترویج داد امام جمعه کرمان: بخشی از محرومیت‌های استان کرمان را می‌توان با زکات از بین برد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۴ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز/ باغداری موفق که بازار ‌فلفل‌دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد ۶ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۷ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۸ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم روایتی از دیدار نمایندگان مردم استان‌های شرق کشور با وزیر خارجه/ توافق جامع ایران و افغانستان تا ۳ ماه آینده نهایی می‌شود گزارش ویدئویی| کلنگ‌هایی که بر زمین می‌ماند / چرا ساخت پردیس سینمایی گاوازنگ مسکوت ماند؟ ادامه وضعیت قرمز کرونا در خراسان رضوی/ آمار بستری‌شدگان افزایش یافت مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان امام جمعه کرمان نماز جماعت استان کرمان اقامه نماز فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • نماز جمعه تهران
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند