Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه هیچ‌گونه مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در مراکز آموزشی نداشته‌ایم، گفت: پادگان‌ها ضمن انجام مأموریت‌های تربیتی و آموزشی، شرایط لازم را نیز برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به نحو احسن برقرار کرده‌اند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش در جمع خبرنگاران گفت: آموزش جوانان یک نیاز ضروی و مستمر است؛ چراکه تأمین امنیت یک امر دائمی و اجتناب‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کشور همواره نیاز به امنیت و آرامش دارد، افزود: برای ایجاد امنیت در سطح کشور باید همواره سربازان آموزش ببینند و در اختیار یگان‌های مختلف قرار گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدات تعطیل‌بردار نیست؛ از این‌رو در مرحله نخست باید نیروی نظامی سالم در اختیار داشته باشیم و با تکیه بر نیروی انسانی توانمند، کار را پیش ببریم.

دریادار سیاری با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند شاکله اصلی نیروهای مسلح را تشکیل می‌دهد، گفت: ما باید در شرایط مختلف آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدات داشته باشیم؛ امروز سربازان وظیفه‌ای که در مراکز آموزشی رزم مقدماتی را آموزش می‌بینند، ستون اصلی دفاع از کشور و برقراری امنیت هستند.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط مختلف باید آموزش‌های سربازی انجام شود، تصریح کرد: عدم ارائه آموزش به علت شیوع ویروس کرونا می‌تواند به ضعف توان دفاعی کشور بیانجامد؛ لذا ارتش و نیروهای مسلح باید متناسب با شرایط ایجاد شده، تمهیدات و اصول بهداشتی را در نظر گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: از روز نخست مواجهه با ویروس کرونا شعار ما این بوده است که «پادگان امن‌ترین مکان برای زندگی و اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی است» و تاکنون به لطف خدا این شعار را تحقق بخشیدیم و هیچ‌گونه تلفاتی در مراکز آموزشی نداشته‌ایم.

دریادار سیاری گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن و محل شیوع بیماری معرفی کنند، اما ما در عمل نشان دادیم که پادگان‌ها ضمن انجام مأموریت‌های تربیتی و آموزشی، شرایط لازم را نیز جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به نحو احسن برقرار کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حبیب الله سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران سربازی خدمت سربازی معاون هماهنگ کننده ارتش مراکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پیشرفت‌های چشمگیر در کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و با بیان اینکه این پیشرفت‌ها باید توسط خود دانشگاهیان روایت شود گفت: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

وی با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند گفت: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق ماموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت