Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:32:18 GMT

سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۲۵۶۰

سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با حکم حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ، محمدجواد هراتی به سرپرستی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منصوب شد.

متن حکم رئیس نهاد نمایندگی رهبری به محمد جواد هراتی به شرح زیر است:

اکنون که دوره جدید فعالیت های پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی آغاز گردیده است، براساس ماده ۷ اساسنامه پژوهشگاه،جنابعالی را به عنوان «سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی » منصوب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار است است برای چابک سازی و تدقیق ماموریت های پژوهشگاه، محورهای زیر را در دستور کار قرار دهید.

سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و هدایت فعالیتهای پژوهشی در چارچوب اهداف و برنامه ها و سیاستهای پژوهشی مقرر در اساسنامه

هدایت، نظارت و تصویب طرح های پژوهشی مورد نیاز نهاد

 ارتقای جایگاه پژوهشگاهوظرفیت‌سازی برای تدوینوبروزرسانی متن دروس معارف اسلامی

بهره‌مندی ازاعضای هیات علمی نخبه و توانمند برای اجرای سیاستهای مطالعاتی و پژوهشی

 ایجاد سازوکار مناسب برای ارتباط علمی با سایر مراکز پژوهشی

موفقیت روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

محمدجواد هراتی دانشیار گروه معارف اسلامی دانشگاه بوعلی سینا است و سوابق اجرایی همچون نماینده وزیر علوم در هیأت نظارت بر تشکل‎های اسلامی، معاونت اداری مالی، مدیریت گروه معارف اسلامی، عضویت در شورای انتشارات و شورای فرهنگی و سردبیری و مدیر مسئول نشریه علمی- پژوهشی در دانشگاه بوعلی سینا را بر عهده داشته است.

هراتی همچنین معاونت آموزش و پژوهش نهاد رهبری در استان همدان و عضویت در شورای راهبردی نهاد رهبری این استان را نیز برعهده داشته است. همچنین پژوهشگری معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما در تهران و کارشناس دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در حوزه علوم انسانی در دانشگاه بوعلی سینا از دیگر فعالیت‌های اجرایی دکتر هراتی است.

 تا کنون بیش از پنجاه مقاله در نشریات معتبر علمی-پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با معارف اسلامی و انقلاب اسلامی به چاپ رسیده و تألیف هشت عنوان کتاب در حوزه مربوط به معارف اسلامی و انقلاب اسلامی و از جمله کتاب درسی در حوزه انقلاب از جمله تألیفات دکتر محمدجواد هراتی است.

هراتی در سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ به عنوان پژوهشگر برگزیده گروه‌های معارف اسلامی سراسر کشور از سوی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و در سال‌های ۹۶ و ۹۷ پژوهشگر برگزیده دانشگاه‌های استان همدان در گروه علوم انسانی انتخاب شده است.

کد خبر 4980665 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی رستمی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها حکم انتصاب پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش مجازی دانشگاه ها آزمون دکتری تخصصی مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی نهاد نمایندگی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی