Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز گفت: مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راهی و حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز نیست و ما تعهدی نسبت به آن نداریم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌‌ای با عنوان «بهانه‌جویی‌ در آسفالت‌ریزی روستای «چاهشک» طرقبه علی‌رغم شرایط نامناسب عبور و مرور» را ثبت کرده‌ و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: این راه جزو شبکه راهی ما نیست، روستای چاهشک از سمت جاده چناران راه دسترسی دارد که ما متولی آن هستیم و سال‌های قبل نیز قیر مورد نیاز برای روکش آسفالت این راه به دهیاری روستای چاهشک داده شده و حتی تا بلوار ورودی جاده چناران که متولی آن راهداری است، آسفالت شده و هم اکنون وضعیت این جاده مناسب است و مشکلی ندارد.

عباس توسلیان با تاکید بر اینکه راه ارتباطی مسیر الهیه به انتهای چاهشک به بخش ما مربوط نیست، تصریح کرد: این راه ساخته شده و متولی ندارد و مثل این راه دسترسی راه‌های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که حتی بعضی اوقات یک روستا ممکن است ۱۰ راه دسترسی داشته باشد. 

وی افزود: امکان دارد در هر جایی از مناطق راه یا جاده‌ای کشیده شده باشد که این موضوع دلیل بر این نیست که هر راه یا جاده‌ای کشیده می‌شود، متولی داشته باشد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: طرقبه شاندیز جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها