Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز چهارشنبه در دیدار با تعدادی از مسئولان انجمن های اسلامی مدارس در دفتر امام جمعه آستارا اظهار کرد: تقویت قدرت تجزیه و تحلیل دانش آموزان در خصوص بیانیه رهبر معظم انقلاب درباره گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار اتحادیه انجمن ها قرار گیرد و در این رابطه نباید از برگزاری جشنواره های علمی و فرهنگی غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی از نظر علمی در سطح بالا قرار دارند و باید از آنها برای تقویت بنیه ‌های علمی و انگیزش دانش آموزان به برنامه های انقلابی استفاده کرد.

امام جمعه آستارا گفت: اخلاق مداری و مبارزه با مظاهر فساد، سرلوحه انجمن های اسلامی مدارس باشد و در سال های گذشته، اتحادیه انجمن های اسلامی با همکاری آمورش و پرورش آستارا، برنامه های خوبی را اجرا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم اظهار کرد: دانش آموزان نخبه با معدل بالای ۱۸ و دارای شاخص های ممتاز فرهنگی و علمی می توانند در اتحادیه انجمن های اسلامی عضو شوند و حدود ۱۰۰ دانش آموز آستارا در ۲۰ اتحادیه انجمن های اسلامی فعالیت می کنند. 

سجاد موسوی افزود: انگیزش درونی اعضا، خودسازی، انجام امور به صورت تعاونی، استفاده مبتکرانه از هنر و ابزار نو، احساس مسئولیت به رشد یکدیگر، رشد فضیلت های اخلاقی و عضویابی چهره به چهره از ویژگی های انجمن موفق است. 

وی گفت: چهار تشکل رسمی در این اداره فعال است و ارزشمندترین آنها، اتحادیه انجمن های اسلامی است و این تشکل، اعتماد به نفس دانش آموزان را برای پذیرش مسئولیت های اجتماعی و سیاسی فراهم می کنند. 

در این جلسه تعدادی از فعالان فرهنگی مدارس آستارا با دریافت لوح تقدیر با امضای معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تجلیل شدند.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و در سال تحصیلی گذشته ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول بودند.

برچسب‌ها آستارا مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گام دوم انقلاب دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گام دوم انقلاب دانش آموزان آستارا مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گام دوم انقلاب دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد