Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رزمایش وحدت یادمان شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به صورت رژه خودرویی در شهر برازجان با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، پایگاه بسیج سپاه جوادالائمه و شبکه بهداشت و درمان دشتستان، شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

خودرو‌ها در معابر اصلی برازجان رژه رفتند و برای فرهنگ‌سازی میان تعدادی از شهروندان نیز ماسک توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان بوشهر اکنون پنج شهید مدافع سلامت دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان هدف از برگزاری رزمایش وحدت را تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و همچنین هشدار به مردم در خصوص رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید

کرونا جان پزشکی دیگر را در دشتستان گرفت

ماریا خویش‌دوست افزود: این بیماری هیچ‌گونه درمان قطعی ندارد، تنها راه مقابله با آن، پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

او افزود: با شیوع بیماری کرونا و پس از چند ماه مبارزه نفس‌گیر، نیروهای بهداشت و درمان خسته شده‌اند و تعداد مراجعه‌ها و بستری‌ها افزایش‌یافته است. خواسته ما از مردم این است که موارد پیشگیری از این ویروس خطرناک را به‌طور کامل رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عنوان کرد: کارکنان حوزه درمان استان و شهرستان در ایام شیوع کرونا جانانه تلاش کرده‌اند و تقدیم شهدای مدافع سلامت، خود دلیلی صادق بر این مدعاست.

خویش‌دوست بیان کرد: خواهش ما از مردم این است توصیه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و بهداشت فردی را رعایت کنند تا این بیماری خطرناک دامن‌گیرشان نشود.

او افزود: همکاری مردم با کارکنان بهداشت و درمان و رعایت ضوابط بهداشتی، مبارزه با این بیماری را آسان‌تر می‌کند و شاهد شکست آن خواهیم بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافع سلامت شهید مدافع سلامت کرونا ویروس ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد