Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، "سمیه رفیعی" را به عنوان نماینده ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت از محیط زیست انتخاب کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی، خانم "سمیه رفیعی" با کسب 145 رای از مجموع 166 رای ماخوذه به عنوان ناظر مجلس در "شورای عالی حفاظت از محیط زیست" انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی محیط زیست به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل  و اعضای آن عبارتند از: وزرای صنایع و معادن، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی، کشور، مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان حفاظت محیط‌زیست و 4 نفر از اشخاص یا مقامات ذیصلاح که بنا به پیشنهاد رئیس سازمان و تصویب رئیس‌جمهور برای مدت 3سال منصوب می‌شوند.

سازمان حفاظت محیط زیست زیرنظر شورای عالی محیط زیست فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,23/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان محیط زیست بیشتر بخوانید... تالاب «آق گل» سوژه مستندی محیط زیستی شد + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تالاب «آق گل» سوژه مستندی محیط زیستی شد + فیلم واژه های کاربردی مرتبط سازمان محیط زیست پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ زلزله ۷.۸ ریشتری آلاسکا در آمریکا را لرزاند+عکس ۲ غیبت شهردار تهران در هیئت دولت پس از تخریب طبقه اضافی ملک نهاد ریاست‌جمهوری ۳ "پنجره جمعیتی" بسته شود دیگر برای حل "بحران جمعیت کشور" دیر است! ۴ ۳۰ نفر از سرشبکه دلالان ارزی در تهران دستگیر شدند/ تأثیر این عملیات به‌روی کاهش قیمت دلار ۵ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۶ رحمانی فضلی: کنکور در ۴ روز برگزار می‌شود/ برپایی مراسم‌های عزاداری محرم با رعایت دستورات بهداشتی ۷ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات ۸ روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! مهمترین اخبار اجتماعی "پنجره جمعیتی" بسته شود دیگر برای حل "بحران جمعیت کشور" دیر است! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/حدود ۲ هزار نفر بستری شدند! فیلم/زلزله شدید در آلاسکای آمریکا و هشدار وقوع سونامی جسد "قاضی منصوری" به پزشکی قانونی تحویل شد مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد اخبار تایید نشده از سقوط یک شهرستان در شمال افغانستان واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ مقابل ایران شکست خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان محیط زیست سازمان محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد