Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:44:23 GMT

کشاورزی برگ برنده هند برای عبور از باتلاق کرونا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۶۸۴

به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، میرمالا فیتارامان، وزیر اقتصاد هند، اعلام کرد: این کشور به پشتوانه صنعت کشاورزی و صنایع مرتبط با این بخش که در حال رشد دادن مناطق غیرشهری و حاشیه‌نشین در این کشور است، می‌تواند خروج خوبی از بحران کرونا داشته باشد.

وی در نشست شورای تجاری هند،‌ آمریکا به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: دولت هند به طور جدی در حال نظارت بر اقتصاد این کشور است و در صورتی که نیاز باشد مشکلی با دخالت برای بهبود اوضاع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر هندی تأکید کرد: هند در حال فراهم کردن شرایط برای ورود سرمایه‌گذاری به تمام بخش‌های اقتصاد خود است و قصد دارد حضور دولت در حوزه اقتصاد را به حداقل برساند و فقط در حوزه‌های استراتژیک شاهد حضور دولت بخش دولتی خواهیم بود.

فیتارامان ادامه داد: ما تمام گزینه‌های لازم را روی میز نگه داشته‌ایم. ممکن است شاهد دخالت دولت در آینده باشیم. بسیاری از اقداماتی که اجرای آنها پیش‌تر اعلام شده بود حالا در حال نتیجه دادن هستند.

این مقام هندی مدعی شد: در نتیجه اجرای بسته‌های محرک اقتصادی شاهد رشد فعالیت بسیاری از شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی در هند هستیم.

وزیر اقتصاد هند همچنین گفت:‌فعالیت در حوزه‌های کشاورزی و غیرشهری از جمله فروش تراکتور، ابزارآلات کشاورزی و امور لجستیک مرتبط با صنایع غذایی به همراه دیگر حوزه‌ها در حال رشد بوده و شرایط خوبی دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماده 474 ماده 477 علی اشرف ریاحی روح الله رجایی مهرداد بذرپاش علی کامیار کشاورزی هند کرونا ماده 474 ماده 477 علی اشرف ریاحی روح الله رجایی مهرداد بذرپاش علی کامیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با گرامیداشت روز معلم بیان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، باید بکوشیم تا شغل معلمی در جامعه محترم جلوه کند؛ لذا برای قوام این مساله باید الگوهای معلمان خوب را شناسایی کنیم.

امام جمعه موقت ماهشهر اظهار کرد: معلمانی که با اخلاص در حال کار و تلاش هستند باید از سوی وزارتخانه و ادارات آموزش و پرورش و نهادهای مذهبی جامعه معرفی شوند.

وی اضافه کرد: اکنون در کل جهان حرف اول، غزه و حرف دوم ایران است و باعث افتخار است که ما در طول تاریخ در کنار فلسطین و غزه بودیم و هستیم و تا آزادی قدس خواهیم بود؛ همچنین افتخار داریم که دیگر ملت‌ها را هم در این امر دعوت کردیم.

حجت‌السلام پورموسوی تاکید کرد: اکنون رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق غزه گیر افتاده است و نمی‌تواند از این باتلاق خارج شود و کشورهایی که به این رژیم کمک کردند در حال غرق شدن در این باتلاق هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان آمریکایی فقط به صورت رسمی و زبانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند و شیشه نشکستند، پلیس نکشتند و سلاح نداشتند اما همه دیدند که چگونه قلع و قمع شدند.

حجت‌السلام پورموسوی تاکید کرد: این رفتار آمریکایی‌ها حقانیت موضع جمهوری اسلامی در بدبینی به آمریکا را نشان داد و به همه ثابت کرد که آمریکا شریک جرم است.

کد خبر 6095794

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری